Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 70330 razy
  • Autor

    rekrutacja do Służby Więziennej

  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2860
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36938

    Wysłano 25 lipca 2009 22:03

    zgłoś naruszenie

    Witam was. Jak w temacie. Jestem w trakcie rekrutacji i tych badan wszystkich. Byla jakas inna kolejnosc bo najpierw wypelnialem ankiete bezpieczenstwa(tak to sie nazywa?), bylem na testach i rozmowie z psycholgiem a teraz mam spraawnoscowke za tydzien.

    rzut pilka lekarska
    skok z miejsca w przod
    bieg po kopercie
    bieg 10x10

    z teg oc orozmawiam z kolegami co juz pracuja to podobno to nic trudnego i kazdy"przecietnie sprawny" to zdaje. Ja cos tam cwicze i takie tam wiec teoretycznie jestem sprawny

    na skierowani mam napisane ,ze moja wymagana ilosc punktow wynosi min. 210. Czy ktos moze wie jak to sie oblicza? Tzn jak sie maja wyniki do osiagow w konkurencjach? Czy np jak w biegu bede gorszy ale lepiej skocze to czy "nadrobie" te punkty?

    Zmieniony przez - maly mis84 w dniu 2009-07-25 22:04:10
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 26 lipca 2009 00:29

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • QUEBLO
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 23580
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 130888
    • Status:Ekspert

    Wysłano 26 lipca 2009 00:29

    zgłoś naruszenie
    210 pkt to minimalna ilośc na ocenę 3.0,czyli najniższą ocenę zaliczajaca test sprawnościowy dla kandydatów do 28 roku życia włącznie.

    Jak się to oblicza? Sumujesz punkty ze wszystkich konkurencji
    Max z każdej konkurencji jaki możesz wycisnąć to 100pkt

    Oczywiscie ze możesz nadrobić swoje słabsze konkurencje tymi mocniejszymi
    "Chwila która trwa,może być najlepszą z Twoich chwil"

    www.pajacyk.pl
    www.kundelpolski.pl
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2860
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36938

    Wysłano 26 lipca 2009 12:40

    zgłoś naruszenie
    czyli co? Te 210 jest raczej osiagalne bezwiekszych problemow? Troche biegam by zlapac kondycje. sila z silowni jakas jest wiec powinno byc ok?
  • QUEBLO
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 23580
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 130888
    • Status:Ekspert

    Wysłano 26 lipca 2009 12:44

    zgłoś naruszenie
    sprawdź sobie czy dasz rade,
    tabele wyników z punktami masz w załączniku nr 2
    http://www.sw.gov.pl/download/ustawy/1154699725.pdf 
    "Chwila która trwa,może być najlepszą z Twoich chwil"

    www.pajacyk.pl
    www.kundelpolski.pl
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2860
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36938

    Wysłano 26 lipca 2009 15:04

    zgłoś naruszenie
    Dziekuje bardzo. Pilki lekarskiej nie mam, ale czyms tam porzucam
  • QUEBLO
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 23580
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 130888
    • Status:Ekspert

    Wysłano 26 lipca 2009 17:49

    zgłoś naruszenie
    porzucaj jakimś worem z piachem od biedy kamieniem. Ale sugerowałbym troszeczke cięższym niż piłka lekarska. Wyrobisz sobie rzut na tym i zobaczysz jak na teście piłka poszybuje daleko...
    "Chwila która trwa,może być najlepszą z Twoich chwil"

    www.pajacyk.pl
    www.kundelpolski.pl
  • słaby 56
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 11983
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: leżenie synchroniczne
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 79498
    • Status:Ekspert

    Wysłano 26 lipca 2009 21:32

    zgłoś naruszenie
    Ja machałem pieńkami w lesie zamiast piłki,oczywiście nie za wielkimi.Rzucanie odbywało się na zasadzie wyrzutu z "autu" jak w piłce nożnej,przy stabilnej pozycji nóg(nie muszą być złączone razem).Na początku proponuję porobić trochę wyciskania jak przy cwiczeniu tricepsa,żeby się mięśnie rozruszały.
    Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2860
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36938

    Wysłano 27 lipca 2009 05:13

    zgłoś naruszenie
    Dzieki za porady. Wczoraj srednia pogoda byla to zwinalem dywam w przdpokoju i skakalem w przod

    na silownie chodze na bierzaco i regularnie wiec z sama sila problemow chyba nie bedzie. Do teg obiegam interwaly by troche kondycji/wytrzymalosci nabrac. Cos dzis pomysle czym tu rzucac
  • deborah7
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 8

    Wysłano 27 lipca 2009 12:19

    zgłoś naruszenie
    jeśli mogę wiedzieć, gdzie prowadzony jest nabór do SW i na jakie stanowisko.
    Dzięki za odp i powodzenia
  • Stpierre
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 747
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 4
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9940

    Wysłano 29 lipca 2009 08:15

    zgłoś naruszenie
    hmm. Wpisując w google SW pod pierwszym linkiem masz stronę główną Służby Więziennej.
    Po lewym boku jest tematycznie posegregowana strona. Tam masz o przyjęciach wszystko napisane.
    nie zapomnij przeczytać tylko tego tłustego druku, że nie ma naboru
    żyj tak aby inni przez Ciebie nie płakali
  • deborah7
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 8

    Wysłano 29 lipca 2009 10:02

    zgłoś naruszenie
    W tym wytłuszczonym druku chodzi o to, że Centralny Zarząd Służby Więziennej i Okręgowe Inspektoraty Służby Więziennej nie prowadzą naboru, a nabór prowadza jedynie podstawowe komórki czyli np ZK, AS itp!
    znam stronę SW
    W moim pytaniu chodziło o to czy jest teraz w jakimś z zakładów prowadzony nabór..