Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 69684 razy
  • Autor

    rekrutacja do Służby Więziennej

  • Puchatek83
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1408
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 13807
    • Status:Znawca

    Wysłano 29 lipca 2009 10:37

    zgłoś naruszenie

    Każda jednostka prowadzi osobny nabór, nie ma info w necie, jaka i gdzie. Jak wiesz gdzie masz areszt, więżenie przed bramą jest zawsze gablota informacyjna tam sa informacje o rekrutacji. Z tego, co sie orientuje, to szukają prawie wszędzie, podobnie jak w Straży Pożarnej dużo starych odeszło brakuje nowych(Przynajmniej tak jest u mnie).
    Na 100% szukają w Zabrzu i Gliwicach ;) W innych jednostkach pewnie tak samo :)
    Ewentualnie telefon i pytać ;)

    Pytanie tylko czy szukają wychowawców ;)
    Niebo woła, ziemia przyciąga.
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2854
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36719

    Wysłano 31 lipca 2009 05:22

    zgłoś naruszenie
    mala szansa jest by dostac sie na wychowawce od razu z ulicy. Raczej zaczyna sie od straznika, oddzialowego i w drodze nazwijmy to awansu wskakuje sie na wychowace.

    a ty mczasem coraz blizej do moich testow - w srode. Biegam skacze chyba bedzie ok. Nawet zrobilem sobie badania dla siebie krew/mocz aby potem nie bylo jakis niespodzianek jak mi pobiora krew w klinice mswia. Wszystko jest ok tylko mam wysoki cholesterol(dieta ketogeniczna). Tzn jest w normie ale w gornej granicy( norma 140-200) ja mam 193 wiec niby dobrze ,ale wiem ,ze to tego lubia sie przyczepic wie na jakis czas ograniczam tluszcze

    Zmieniony przez - maly mis84 w dniu 2009-07-31 05:23:30
  • rafi81
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 12
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 110

    Wysłano 02 sierpnia 2009 09:41

    zgłoś naruszenie
    czesc witam was prosze o pomoc mam 28 lat mieszkam w katowicach gdzie sa teraz przyjecia do SW bo tez chcialbym sprobowac ,czy tez sa takie same testy jak do policji
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 12
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 110

    Wysłano 02 sierpnia 2009 09:43

    zgłoś naruszenie
    witam a czy SW jest tak samo jak w policji ze sie idzie po 25 latach na emeryture
  • QUEBLO
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 23504
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 129668
    • Status:Ekspert

    Wysłano 02 sierpnia 2009 11:40

    zgłoś naruszenie
    TAK,z tym że:
    obecnie po 15 latach masz z emerytury 40% Twej ostatniej pensji,ale nie płacisz składek ZUS
    25 lat to jest pomysł jaki chce wprowadzić nasz rząd od stycznia 2010 z czego będzie to 80 % ze średniej(z dodatkami) z ostatnich 3 lat słuzby
    "Chwila która trwa,może być najlepszą z Twoich chwil"

    www.pajacyk.pl
    www.kundelpolski.pl
  • rafi81
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 12
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 110

    Wysłano 02 sierpnia 2009 20:04

    zgłoś naruszenie
    dzieki za informacje mam pytanie jaki jest maksymalny wiek zeby sie starac do sluzby wieziennej,musze podzwonic czy sa przyjecia licze na wasza pomoc
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2854
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36719

    Wysłano 07 sierpnia 2009 05:25

    zgłoś naruszenie
    QUEBLO - mam mpytanie bo widze ,ze sie orientujesz. Cos mowia, ze od stycznia ma wejsc ustawa, ze kto sie przyjmuje po studiach(obecnie otrzymuje mladszego chorazego) bedzie juz startowal od poczatku czyli od szeregowego? czy to jest juz pewne? Chodzi mi caly czas o SW

    a tak wracajac do tematu. Jestem po sprawnosciowce. Zdalem ale ciezko bylo. Same konkurencje nie, ale facet co to prowadzil zrobil taka rozgrzewke na malej dusznej sali ,ze wszystkim oczy wychodzily i po rozgrzewce mielismy dosyc ale wazne,ze sie udalo.

    teraz czeka mnie ta "obiegowka" i lekarze. zrobilem sobie dla siebie badania krwi i moczu. Mam wysoki dosc cholesterol norma (140-200 ja mam 193 niby w normie ale juz na granicy prawie) zapewne, przez diete tluszczowa i troche przechodze na lzejsza diete bo tabletek zednych lekarz pierwszego kontaktu nie chcial mi dac

    Zmieniony przez - maly mis84 w dniu 2009-08-07 05:26:31
  • rafi81
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 12
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 110

    Wysłano 09 sierpnia 2009 10:00

    zgłoś naruszenie
    czesc mam pytanie czy do sluzby wieziennej sa takie same testy jak do policji czy sa inne
  • maly mis84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2854
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: panie.. kupe lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36719

    Wysłano 09 sierpnia 2009 22:28

    zgłoś naruszenie
    do policji jest to chyba multiselekt masz temat konkretnie o tym. Ten jest chyba troche inny. Choc mysle ,ze polega na tym samym

    Zmieniony przez - maly mis84 w dniu 2009-08-09 22:28:40
  • QUEBLO
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 23504
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 129668
    • Status:Ekspert

    Wysłano 10 sierpnia 2009 12:33

    zgłoś naruszenie
    rafi81

    o testach do policji masz w tematach obok

    maly mis84

    słyszałem że od stycznia 2010 ma się w SW troszke rzeczy zmienić,ale nie wiem dokładnie co i jak. Nie pracuje tam i nie wnikałem aż tak bardzo. Pewnie dopiero jak się zmieni to będę wiedaział o co chodzi.
    "Chwila która trwa,może być najlepszą z Twoich chwil"

    www.pajacyk.pl
    www.kundelpolski.pl