SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

redukcja początki proszę o pomoc

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1885

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 334
Witam wszystkich :)
Mam 20 lat. Waga wzrosła przez kaloryczne jedzenie, słodycze, niestałe pory
jedzenia.
Tabletki antykoncepcyjne biorę od 2 lat, możliwe że od nadmiaru hormonów
również przybyło kilka dodatkowych kg.
Kondycji zupełny brak... Po minucie biegu strasznie wysokie tętno - dlatego
zaczynam od tak małej dawki biegu.
Ale spokojnie z dnia na dzień robi się coraz lepiej.


Waga : 75,8
Wzrost : 172
Obwód w biuście(1) : 96
Obwód pod biustem : 80
Obwód nad pępkiem : 79
Obwód na wysokości pępka :86
Obwód bioder : 103
Obwód uda w najszerszym miejscu: 65
Obwód łydki : 41
W którym miejscu najszybciej tyjesz : nogi,ręce
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: codzienne bieganie (zaczynałam od
1,5 minuty biegu, minuta marszu x8 ) co dwa dni staram się zwiększać tempo,
długość biegu
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka, pieczywo
Co lubisz jeść na obiad : mięso z surówką
Co jako przekąskę : jogurt naturalny zmiksowany z owocami
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne
: tak, tak Novynette
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia aerobowe, cardio w domu,
oraz siłowe, możliwe do wykonania w domu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : ze względu na tabletki
antykoncepcyjne wolę niczego więcej nie stosować:)


Staram się zacząć zdrowo jeść, codziennie trochę ćwiczyć.. Mam nadzieję że
efekty będą rownież widoczne na wadze i przy mierzeniu.

Proszę pomóżcie mi co mam zmienić w swoim żywieniu, co warto dodać.

Dodaję swój dzisiejszy jadłospis i mam zamiar dodawać taki codziennie :)

Dodaję również dwa zdjęcia sylwetki - wiem masakra :/







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1240
Posiłków 4-5 efekt jojo moze byc wiecej jedz i powoli odejmuj kalorie bo efekt jojo moze byc i na silownie chodz duzo kalori sie pali mam nadzieje ze chodzisz lub zaczniesz : )
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 334
Na siłownie nie chodzę. Na razie próbuję jedynie biegać, robić jakieś lekkie ćwiczenia i robić jakąkolwiek kondycję... Bo nie jest z nią dobrze :/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38938
Podejrzewam, że modki zalecą Ci zwiększenie kaloryczności o...1000 kcal bo teraz to jest extremalna głodówka. Przy takiej misce to na nic się nie ma siły nawet na chodzenie do pracy, nie wspomnę o ćwiczeniach. Posiłków oczywiście powinno być więcej, nawet 2 razy więcej najlepiej. Bierzesz hormony, pewnie też od nich zatrzymuje Ci się woda ale i na to są sposoby - picie pokrzywy na przykład. To może być dla Ciebie szok jesli długo tak jadłaś, ale wierz mi, będzie dobrze jak się tutaj dziewczyn posłuchasz ;)

Winners train, losers complain.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 334
Dzisiaj wyjątkowo tak mało kcal - nie miałam czasu od 14 do 20 nic zjeść:/ Ogólnie wczoraj wyszło mi 1100 kcal. Nie chciałam się dzisiaj tak na noc obżerać, bo głodu nie czuję...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 87118
Bo masz metabolizm zmneijszony.

Jestem/bylam podobnych wymiarow, tylko cyc minimalnie wiekszy
jem na redukcji 1800 kcal dziennie i nie tyje
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 87118
A to, ze kalorie pochlaniane na noc tucza to wierutna bzdura
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38938
milus992
Dzisiaj wyjątkowo tak mało kcal - nie miałam czasu od 14 do 20 nic zjeść:/ Ogólnie wczoraj wyszło mi 1100 kcal. Nie chciałam się dzisiaj tak na noc obżerać, bo głodu nie czuję...


Jak już zmienisz nastawienie (a radzę to zrobić już dziś) z tego że od 1800 kcal przytyjesz i zjesz te 1800 kcal przy dobrym rozkładzie BWT i się styrasz na siłowni, to zobaczysz jaka będziesz głodna...też myślałam, że kto to widział takie fury jedzenia a teraz to jest dla mnie takie minimum.

Winners train, losers complain.

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282377
A Ty w ogóle chcesz zacząć jeść jak dorosła kobieta?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 334
Mam zamiar zacząć jeść zdrowo. I mam nadzieję, że pomoże mi to zrzucić około 10 kg. Wiem, że potrzeba na to dużo czasu ale jestem zmotywowana :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38938
To nastaw się na liczenie w cm a nie w kg ;)

Winners train, losers complain.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ODCHUDZANIE

Następny temat

ODCHUDZANIE !!!

Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Kiedy robić przerwę w treningu? Kiedy robić przerwę w treningu? Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki