SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

redukcja?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1101

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 249 dni Przeczytanych tematów 596
Cześć. Chciałem zrzucić parę zbędnych kilogramów i nieco poprawić swoją sylwetkę (nie chciałbym wyglądać jak góra mięśni). Chciałbym prowadzić treningi 3 razy w tygodniu ale kompletnie nie wiem jak i od czego zacząć. Pół roku temu chodziłem przez 2 miesiące na siłownie ale wykonywałem tam jedynie proste cwiczenia na urządzeniach np. na bieżni czy z hantelkami. Będe ograniczał przyswajane kalorię. Czy mógłby mi ktoś rozpisać jakiś trening? Najlepiej ze szczegółami, jestem totalnie zielony w tej dziedzinie :/

Waga : 82kg

Wzrost : 176,5cm

Cel treningowy : zrzucić pare kilo i poprawić sylwetkę

Staż treningowy na siłowni : 2 miesiące w wakacje 2017

Uprawiane inne sporty : -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : silownia

Dieta : po prostu ograniczenie spozywanych kalorii

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : -

Ostatnio przerabiany plan: -

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie mam pojęcia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Zastosuj zwykłe FBW, które znajdziesz w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW.

Jednak kluczowa w okresie odchudzania jest prawidłowa dieta. Dobrze jakbyś jednak obliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne i jadł odpowiedią ilość.