SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1188

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
Witam. moim celem jest troce schudnac zeby lepiej sie czuc i zeby lepiej bylo widac mieso :D
Płeć : mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 112,5
Wzrost : 178
Obwód klatki : 123
Obwód ramienia : 46
Obwód talii : 110
Obwód uda : 64,5
Obwód łydki : -
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 35%
Aktywność w ciągu dnia : brak
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - split
Odżywianie : kiepskie, 3-4 duze posilki ,czesto cos slodkiego sie zdarza
Cel : redukcja do 100kg a jak sie uda to jeszcze w dol
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia :podwyzszony cholesterol, cisnienie lekko podwyzszone
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna bcaa i bialko (ale tylko kilka razy)
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolalbym bez z powodu braku kasy
Stosowane wcześniej diety :brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
doradzcie cos bo jestem zielony w tej kwestii...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
moze byc? obciac kalorie? zmienic cos w posilkach?




Zmieniony przez - bobek3 w dniu 2013-02-04 18:27:46
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2223 Napisanych postów 48374 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269134
kcal może być dużo, tak samo za dużo białka, starczy Ci te 200g max, zetnij z twarogu przede wszystkim. Jak wygląda kwestia warzyw? Wędzoną rybę planujesz codziennie czy to tylko przykładowe menu? Jak codziennie sugeruję świeżą.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7929
3000 kcal za dużo przy 112 kg i siłowni?

Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości.

http://www.sfd.pl/_Redukcja_by_Jeffrey_foto_str_38-t832523.html - mój dziennik

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2223 Napisanych postów 48374 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269134
a 112kg mięśni to to samo co 112kg"tłuszczu"? Patrząc na stosunek wagi i wzrostu + wymiary - tak. A i siłownia aż tak wielu tych kcal nie zjada.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7929
Rozumiem

Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości.

http://www.sfd.pl/_Redukcja_by_Jeffrey_foto_str_38-t832523.html - mój dziennik

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
to jest przykladowe menu ktore sobie wymyslilem sam, a dokladnie (kura twarog razowiec) to podstawa mojego jedzenia byla jak do tej pory od dluzszego czasu tylko ta ilosc posilkow na ogol mniejsza i wielkosc porcji''troche wieksza czyli niezbyt zdrowo... warzywa to roznie jadalem czasem nic a czasem sporo, ryba tez roznie ogolnie srednio lubie rybe ale ze 3 razy w tyg zjem, a makrele wedzona wybralem bo ma tych tluszczy dobrej jakosci duzo z tego co mi wiadomo ale moge sie mylic. Koniu mowisz zeby z twarogu obciac bialko czyli ze mam odpuscic ten piaty posilek czy jak?czy moze troche wegle obciac jeszcze oprocz tego?

Zmieniony przez - bobek3 w dniu 2013-02-05 14:50:34
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
jeszcze mam takie pytanie bo trenuje 3 razy w tyg(czasem czesciej) i to dosyc ciezki trening i sie obawiam ze w dni treningowe moze braknac mi kalorii zeby efektywnie zrobic trening i sie nie zajechac, to czy mozna podbic w treningowe dni kalorie w posilki okolotreningowe? jesli tak to ile i z jakich produktow najlepiej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3216
poprawiona wersja, oceńcie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
Ryż brązowy,uważaj na chleb,pełno teraz syfu z karmelem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proces "ważenia" posiłków

Następny temat

dieta przy redukcji do oceny

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne