SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

redukacja na kreatynie- dawkowanie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 521

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103
Witam, za 3 tygodnie zaczynam redukcje bede świeżo po cyklu na kreatynie. Planuje dalej brać kreatyne ale dorzucić do tego jakis spalacz.
Jak wygląda dawkowanie kreatyny podczas redukcji? Dalej po 10mg dziennie ciągnac? Połączenie kreatyny i spalaczu nie bedzie jakos sobie wadziło? Troche przeszukałem forum lecz konkretnych dawek nie znalazłem, ale wyczytałem ze warto ją brać.
Z góry dziękuje za odpowiedz :)


Zmieniony przez - Eimay w dniu 2015-03-31 01:11:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 334 Napisanych postów 9101 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 101105
kreatyna Ci trzyma wodę, niektore spalacze pomagają się jej pozbyć, więc lekka sprzeczność interesów
w jakim celu chcesz ją stosować? sugeruje zainwestowanie w bcaa zamiast krety

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 238 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75958
IMO powinieneś wybrać. W zależności na czym ci zależy. Kreatyna jest tania i jest dobrym antykatabolikiem wbrew pozorom, więc jeśli chcesz, to stała suplementacja (5g dziennie a nie 10mg chyba że chodziło ci o 10g, ale to za dużo) jest jak najbardziej wskazana. Możesz potem dorzucić do tego BCAA, ale spalacz odpuścić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
10 mg, czy to na pewno kreatyna...?
Kreatynę po 'cyklu' podtrzymuj stałą dawką 3-5g dziennie, pomoże Ci zachować poziom siły i ewentualną "pełność" z okresu masy. Retencją wody się nie przejmuj, bo jest to marginalna sprawa, a więcej siły na redukcji to klucz do jej pomyślności.
Sam spalacz uważam za zbędny, szczególnie w początkowym okresie redukcji (możesz wrzucić coś lekkiego w drugiej połowie).
j.w. BCAA może być pomocne; osobiście lubię również dorzucić beta alaninę, pozwalającą nam robić intensywniejsze treningi, co przekłada się na mniejsze spadki i efektywniejszą redukcję.

pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103
chodziło mi o 10gram- mój błąd. bcaa bedzie dziesiątego na półce przy morderczych interwałach uważam to za podstawe. Co do spalacza obiło mi się żeby złapac sie za niego gdy redukcja troche zwolni. Dzieki wielkie za opdowiedz :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań i co dalej ? ;)

Następny temat

Bieganie na Low carB

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein