SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pytanko o tortille

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3255

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1033 Napisanych postów 4620 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35212
siema.

nie znam się kompletnie na takich sprawach, więc muszę zapytać

czy tortille wyjdą jako tako z mąki kokosowej? poszukiwałem jakiś info w necie, ale nie natknąłem się na żaden przepis z użyciem takiej właśnie mąki. widziałem np. połączenia ryżowej z kukurydzianą, ale mnie właśnie interesuje kokosowa da radę?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4940 Napisanych postów 21619 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 93517
Nie sądze, jak już to z dodatkiem mąki kokosowej w niewielkim stopniu . Mąka kokosowa to nic innego jak sproszkowany odtłuszczony i pozbawiony wody kokos, nie klei się , więc nie uzyskasz konsystencji placka bez użycia np. jaja - a tego się w tortillach nie używa..

Malinowy blog kulinarny - od str. 60 keto szama http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cud,miód_i_MALINA_-t1082118.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1033 Napisanych postów 4620 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35212
dobra zadam teraz dwa, może wyjątkowo głupie pytania, ale nigdy z produktem jakim jest mąka nie miałem zbytnio do czynienia w kuchni

1. to w takim razie czy z samej ryżowej by wyszło? widziałem, jak już wspomniałem, tylko przepisy mieszane jak ryżowa+kukurydziana , ryżowa+gryczana
2. czy "wypiek" z mąki gryczanej będzie w smaku podobny do zwykłej ugotowanej kaszy gryczanej?