SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

push/pull/legs do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 396

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 192 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11074
Cześć. Jak w temacie, czekam na porady... :)

PUSH:
-klatka
Wyciskanie na płaskiej 4x8
seria łączona: wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4x8 i rozpiętki4x12
-barki
wyciskanie hantli w siedzeniu 4x8
seria łączona: wznosy hantli w bok 4x8 i podnoszenie sztangi do brody 4x12
-triceps
wyciskanie francuskie 4x8 na dobicie wyciskanie tym saym ciężarem na wąsko
ściąganie linek wyciągu górnego 4x12

PULL:
-plecy
seria łączona: wiosłowanie sztangą i podciąganie na drążku szerokim uchwytem 4x8
wiosłowanie hantlom 4x8
ściąganie drążka wyciągu górnego do karku
-biceps
triseria: wyciskanie sztangi w pozycji stojącej 4x8, modlitewnik 4x8 oraz młotki 4x12

LEGS:
Przysiad ze sztangą na karku 4x8
seria łączona: wznoszenie nóg na maszynie (czwórki) 4x 8-10 i wykroki z hantlami 4x 10-12
przyciąganie nóg na maszynie (mięsień dwugłowy)/ martwy ciag na prostych nogach 4x8-10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2895 Napisanych postów 40032 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 307260
Wypełnij ankietę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 192 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11074
Płeć : mężczyzna
Wiek : 22
Waga : 88,5
Wzrost : 183cm
Obwód klatki : 108
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 91
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 38
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia, w DNT aero/HIIT + 1xtyg siatkówka +1xtyg boks
Odżywianie : if na niskim poziomie ww
Cel : -7kg do czerwca
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia :ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna, aminokwasy, białko
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :
Stosowane wcześniej diety : low carb


Zmieniony przez - Pietrow_90 w dniu 2013-04-16 16:12:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 192 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11074
pomoże ktos?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW A B

Następny temat

klatka w miejscu

Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co?