Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 64103 razy
  • Autor

    pseudoefedryna

  • Samowar
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3409
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 18766
    • Status:Specjalista

    Wysłano 17 lutego 2005 18:40


     
    Przeniesiony przez qazar z działu 'Odżywki, Suplementy'.zgłoś naruszenie

    Nazwa substancji: chlorowodorek pseudoefedryny
    Postać: tabletki Sudafed (bez recepty, cena 10 zł); każda tabletka zawiera 60 mg leku. Sudafed jest przeznaczony do objawowego leczenia kataru.
    Poziom doświadczenia użytkownika: marihuana 1 raz, haszysz 1 raz, amfetamina 2 razy (dawki: 50 mg, 350 mg), inhalanty około 90 razy, DXM kilkanaście razy (dawki od 150 do 720 mg), efedryna około 20 razy (od 75 do 196 mg), klonazepam 2 razy (dawki po 2 mg), kodeina 2 razy (137,5 oraz 212,5 mg), tramadol kilkanaście razy i będzie duuużo więcej (od 100 do 300 mg), oksybutynina kilka razy (od 10 do 20 mg).

    No dobra, to teraz jedziemy z właściwym opisem.

    Pseudoefedryną zainteresowałem się z dwóch powodów: po pierwsze nie mogłem nigdzie znaleźć żadnej sensownej informacji na jej temat, natomiast efedrynę wspominam bardzo miło - nazwy wskazywały na to, że działanie obu środków będzie podobne. Po drugie, przeziębiłem się i miałem katar... a więc przyjemne z pożytecznym :)

    W związku z powyższym, dzisiaj rano (tj. 3 marca 2004 r. o godz. 9.00) udałem się do apteki celem wypróbowania nieznanego mi jeszcze środka. Po przeczytaniu ulotki stwierdziłem, że 180 miligramów będzie wystarczającą ilością i o godzinie 9.50 spożyłem trzy tabletki. Jeszcze zanim dojechałem na uczelnię, co nastąpiło o 10.10, poczułem “coś" - trudno to określić, działanie leku było niezwykle słabe - tym niemniej wiedziałem, że środek “wszedł". Aby przeżyć coś bardziej konkretnego, o 10.20 zażyłem jeszcze jedną tabletkę. Pełną moc działania leku odczułem około godziny 11.00. Jeśli idzie o działanie terapeutyczne, katar ustąpił całkowicie - Sudafed okazał się być najlepszym lekiem na tę przypadłość jaki kiedykolwiek brałem. Nie będę się jednak nad tym rozwodził, gdyż podejrzewam że niewielu to interesuje. Przejdźmy więc do działania psychoaktywnego.

    Środek całkowicie likwiduje senność, znacznie poprawia zdolność koncentracji, usuwa zmęczenie - i są to jedyne zauważalne działania na psychikę. Nie powoduje on żadnej euforii (przynajmniej nie w tej dawce - 240 mg; ważę 64 kg, wzrost 168 cm) ani w żaden inny sposób nie zakłóca funkcjonowania mózgu. Oznacza to, że pseudoefedryna jest dobrym środkiem do wspomagania nauki - zwłaszcza, że jej działanie utrzymuje się dość długo. Teraz jest 18.36, a ja wciąż odczuwam lekkie pobudzenie. Siłę działania tego leku w dawce 240 mg określiłbym jako 1/3 do 1/2 siły działania efedryny w dawce 90 mg. Innymi słowy, lek działa niewiele mocniej od kilku filiżanek kawy, nad którą ma jednak istotną przewagę: zjedzenie czterech tabletek Sudafedu wychodzi po prostu taniej niż kupno wspomnianych kilku filiżanek (że o Red Bullach nie wspomnę), poza tym nie trzeba chodzić co chwilę do toalety - jak to ma miejsce po wypiciu np. 1 litra kawy. Ogólnie działanie pseudoefedryny jest bardzo lajtowe - z pewnością nie jest to środek dla osób, które chcą mieć ostrą jazdę.

    A teraz opiszę jeszcze efekty somatyczne. Należą do nich: drżenie mięśni (zwłaszcza rąk), przyspieszone i wzmocnione bicie serca (u mnie tętno dochodziło do 120 uderzeń na minutę, ale u innych osób puls może być znacznie wyższy - z tego co się orientuję, po efedrynie moje serducho bije znacznie wolniej niż u wielu innych osób - 120 uderzeń na minutę to max, nawet przy dawkach bliskich 200 mg), zwiększone wydzielanie śliny, zwiększony popęd seksualny (przynajmniej u mnie), brak łaknienia (dzisiaj nie zjadłem niczego i jakoś głodny nie jestem (jest godz. 19.00) - ale może to wina przeziębienia, bo po efedrynie jadłem normalnie).Chyba nie wiele rozni sie od efedryny ktos to jeszcze stosował???

    zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

    "Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
    Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"


  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 17 lutego 2005 18:47

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • ziper69
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 16119
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: .
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 160499

    Wysłano 17 lutego 2005 18:47

    zgłoś naruszenie
    czy to dział - narkomania???



    EDIT: dobrze Qaz, że przeniosłeś

    Zmieniony przez - ziper69 w dniu 2005-02-17 18:53:06

    Zmieniony przez - ziper69 w dniu 2005-02-17 18:55:08
  • decadeuko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6929
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 32603
    • Status:Ekspert

    Wysłano 17 lutego 2005 18:56

    zgłoś naruszenie
    no i co ?
    Expert w dziale DOPING
  • HK
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3230
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 53403
    • Status:Specjalista

    Wysłano 17 lutego 2005 20:34

    zgłoś naruszenie
    To jest w Gripex-ach .... zjadasz 2 gripexy i na 4 godziny robisz sie zdrowy



    Bóg, Honor, SFD
  • Jamall
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 92

    Wysłano 25 marca 2005 10:34

    zgłoś naruszenie


    Ok!! Moje pytanie do znawcó tematu.
    Jakie jest działanie pseudoefedryny.
    Nie zależy mi na pobudzeniu organizmu lub przeżyciu zjazdów.
    Zależy mi na działani termogenicznym!!
    Proszę o jasną odpowiedź.
    Czy PSEUDOEFEDRYNA nie wykazuje działania termogenicznego??
    Jest bowiem dostępniejsza niż efedryna naturalna i tańsza, a potrzebna do spalania tłuszczu!
    Dzięki za odpowiedź.
    Wszystko co dobre jest tuczące.
  • leonstar
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8068
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 39150
    • Status:Ekspert

    Wysłano 25 marca 2005 11:15

    zgłoś naruszenie
    Patrz wyżej
    Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

    LeonCountryChopper
  • Samowar
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3409
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 18766
    • Status:Specjalista

    Wysłano 25 marca 2005 11:21

    zgłoś naruszenie
    no ja ten tekst przerzucilem tu kiedys z hyperreal
    zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

    "Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
    Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"


  • corey929
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1221
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 15927

    Wysłano 25 marca 2005 14:33

    zgłoś naruszenie
    "Nie zależy mi na pobudzeniu organizmu lub przeżyciu zjazdów. "
    sam sprawdz czy ci pomoze. dostalem lek z pseudoefedryna, od lekarza uslyszalem, zebym unikal prowadzenia pojazdow bo na rozne organizmy roznie dziala i moge chodzic spiacy. pomyslalem, ze bedzie fajnie, ze mnie pobudzi bo kiedys jechalem na efce i bylo ok, ale jednak mnie usypiala
  •  
    SFD

      Wysłano 25 marca 2005 15:46

      zgłoś naruszenie
      pseudo ma mniejsza sile dzialnia
    • Jamall
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 3
      • Na forum: 9 lat
      • LPA: 92

      Wysłano 25 marca 2005 21:18

      zgłoś naruszenie
      Dzieki za post corey929

      Własnie zaobserwowałem podobne objawy. Po godzinie ok niby lekkie pobudzenie ( 2 tabsy Tussipect + 200mg coffeinum ) a po następnej godzinie nagłe osłabienie organizmu i chęć spania. Po Sedafed to samo. Kupiłem STACK II - 500mg 6% wyciągu z korzenia i inna kwestia. Myślałem ze mnie rozniesie, a dawka taka sama 30mg Efki i 30mg Pseudo. Co do wyników dam znać. Dodatkowo dzisiaj przechodzę ketozę za wnikliwą lekturą CKD. Będę informował na bieżąco jak wychodzi połączenie CKD + MaHuang z coffeiną.
      Dzisiaj pierwszy dzień i po 20 min terningu pociemniało mi w oczach. Mam nadzieje ze po świętach wrócę bardziej przyzwyczajony do tłuszczyków.
      Proszę o uwagi osób które przeszły terapię Pseudoefedryną i zadziałało tłuszczożernie.
      Dzieki raz jeszcze za wypowiedzi.
      Wszystko co dobre jest tuczące.
    • mm108
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 1083
      • Na forum: 9 lat
      • LPA: 7851

      Wysłano 26 marca 2005 17:14

      zgłoś naruszenie
      to o czym piszesz nazywa sie mechanizmem wyrównawczym ... gdybys funkcjonowal na 100 % mozliowsci przez 24 h/d moglo by sie do zle skonczyc dla mózgu ... niestety mozg wszystkim steruje ... cala tkanka nerwowa jest neurotransmiterozalezna stad takie efekty odpompowania
      każda masa wymaga czasu :)im wiecej pospiechu tym wiecej skutków ubocznych
      OSF - targi