SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

przyrosty

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1186

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4949
możliwy jest całkowity brak przyrostów przy 12-10 powt a optymalny JEDYNIE przy 8-6??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16577
pewno że tak

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4949
dobra więc troche bardziej przybliże. pierwsze 2 miesiące opierały się głównie na systemie 10/8/8/6 a drugie dwa w większości na 10/10/10/10. czas regeneracji zachowany odpowiedni, technika w miare przyzwoita. trening zmieniam co 6-8 tygodnii. nie jestem pewien w czym tkwi problem i czy to może być jego przyczyną. jeści chodzi o diete to nie mam obliczonej co do grama, ale trzymam sie zasad żywnieniowych jak tylko moge ( co im coraz lepiej wchodzi w nawyk) i z każdym miesiącem przestrzegam diety coraz bardziej. są to dwa powtórzenia różnicy, ale czy mogą one powodowac zupełny brak przyrostów? prosze o więcej komentarzy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 89 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14118
Michail czekamy
mozna powiedziec ze tez oczekuje odpowiedz ale tylko w przypadku bicepsów:]
pzdr.

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4949
zaskron czy w przypadku twoich bicepsów również nie rośnie siła? bo u mnie masa nie idzie a siła tak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 340 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2181
grzeg_orz uważam że to nie jest różnica tylko 2 powtórzeń robiąc 10/8/8/6 wykonujesz progresje co według mnie wpływa lepiej na przyrost masy a w drugim przypadku 10/10/10/10 juz nie ma progresji

Każdy z nas ma swój charakter-i ten jest naszym bogiem,
sprawcą szczęścia lub nieszczęścia.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4949
klate robie systemem 10/8/6/5 i idzie (powoli ale idzie), myślałem że chodzi o ostatnie powtórzenia (6-5). ktoś jeszcze sie wypowie o teorii z progresją?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 340 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2181
Poczytaj:
http://www.sfd.pl/Czym_jest_PROGRESJA_-_dla_niewtajemniczonych-t280012.html 

Każdy z nas ma swój charakter-i ten jest naszym bogiem,
sprawcą szczęścia lub nieszczęścia.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 89 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14118
tak. siła takze idzie. Ale masa..
chyba ............ kupie se big milka<placze>
pzdr.

Zmieniony przez - zaskron w dniu 2007-05-18 19:47:31

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Masa szłą przy progresji czy przy stałej liczbie powtórzeń?

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4949
wcześniej wszystko robiłem z progresją (10/8/8/6 na duże partie i 8/8/6 na male) i były dość duże przyrosty na każdą partie. teraz wzędzie robie stałą liczbę powtórzeń (10/10/10/10) i na te partie nie ma żadnych przyrostów oprócz na klate którą robie 10/8/6/5 (płaska i skos tak samo) i tu widzę powolne (jestem ekto) przyrosty ale jednak są, nie wiem czy to dlatego bo jest progresja, wcześniej myślalem że chodzi o tą niską ilośc powtórzeń w końcu serii (8/6/5). z dietą jest raczej wszystko w porządku. przypomniało mi sie że kiedy miałęm przyrosty to prawie wcale ich nie było na przedramionach i łydkach ( 1 cm w 2,5 miesiąca i tu i tu) a robiłem łydki wspięcia 25/25/25/25 oraz przedramiona po tyle samo nachwyt + podchwyt. michail proponuesz znó zrobić progresje z małą ilością powtórzeń? jeżeli tak to jaką mógłbym dać na łydki i przedramiona (jakaś z niską ilością powtózeń) ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do oceny prosze o pomoc

Następny temat

łydki

Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Podciąganie nóg na drążku w zwisie Podciąganie nóg na drążku w zwisie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Jagody goji - opinie i przepisy Jagody goji - opinie i przepisy