logo
zamknij zamknij

przygotowywania WSOWL 2013

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 755

0 5 0
napisał(a)
marcin92ino
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 264
Witam wszystkich!

W związku z tym, że zbliża się czas sprawnościówek do naszej kochanej armii( 10 lipca testy) dlatego też, chciałbym na sam koniec podkręcić tempo. Z tego względu mam pare pytań.

w skład testów jak pewnie wiecie wchodzi : 1km, 10x10, drążek, pływanie

w bieganiu filozofii nie ma - trzeba zap*****lać to jasne, jak na razie czas mam 3.20 wiec tak sobie, 10x10 różnie - jak dotąd nigdy na treningu nie udalo mi się zejść poniżej 28,5 a na testach w tamtym roku miałem własnie 28.5 więc nie mam kompletnie pojecia od czego to zależy, pływanie max, i drążek jak na razie 14-15!

I teraz główne moje pytanie co do drążka i ogólnego treninu. Jakim planem powinienem się kierować będąc na siłowni te 3 ostatnie miesiące? Jak dotąd jechałem standardowymi łaczeniami dwóch partii mięsni plecki,bik,trik,klata,nogi,brzuch( ćwiczyłem w pon,śr,pt).

Jak według was powinien wyglądać ten trening teraz? Czy ma to być fullbody workout czy może coś innego? Może drążek cisnąc 7 dni w tygodniu:D? Wiem ,że jestem w stanie dojść do 21 powtórzeń na drążku tylko jakoś teraz mam ciężka bariere i stoi to w miejscu (dlatego tu się zwróciłem o porade).

Jestem ciekaw też co sądzicie o diecie - jaka byłaby najlepsza aby zbudować wytrzymałość mięśni do podciągania na drążku i bieganiu? Jak na razie waze 85kg przy 184 cm wzrostu jednak chciałem zrzucić 3-4 kg do lipca.

Jak na razie moja dieta wyglądała mniej więcej tak

1 posilek
60g platkow osianych + 4 jajca

2 posilek
50g ryzu + 4jaja/150-200g piersi/200g twarogu chudego/150g rybki

3 4 i 5 jadłem podobnie z tym ,że czasem zmieniałem składniki, dodawałem warzywa i czasem owoce.

W sumie to była dietka lekko redukcyjna bo na początku byłem lekko zalany fotka - http://imageshack.us/photo/my-images/541/111dg.png/ i po miesiącu http://imageshack.us/photo/my-images/836/222da.png/


Jednak wolałbym aby dieta była bardziej pod podciąganie i wtrzymałość także jestem otwarty na jakiekolwiek od was rady.

Pozdrawiam!!
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Tomasz1405
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
ankieta .

Myślę że dział SAMOOBRONA bardziej tu pasuje .

zacznij od punktu 9 i 10 .

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ustaleniu pranu treningowego

Następny temat

Trening do oceny 3 dniowy

Mit zdrowego błonnika

Markus Rühl wziął ślub!

Błędy początkującego: redukcja bez końca

3 mity na temat gainera

Justyna Zięcina - ocena sylwetki

Jakub Mauricz ożenił się!

Katarzyna Skrzypiec - ocena sylwetki

Najpiękniejsze ciała pedagogiczne sceny bikini fitness