Temat został odczytany 843 razy

przyczyna bólu pośladków po zastrzykach

85.128.107.*
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dlaczego po wzięciu całej serii zastrzyków gentamycimum, nie mogę chodzić, leżeć, ani spać z powodu bardzo silnego bólu pośladków.Każde poruszenie mięśni powoduje przenikliwy ból.Mam wrażenie, że rozsadza mi pośladki od środka.Ból jest piekący i ostry jakby coś tam zostało w środku.

1300996825000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • żeleś
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6301
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 43973
  • Trenuje: dwucyfrowo będzie :)
możliwe że podczas iniekcji doszło do uszkodzenia jakieś nitki nerwowej skontaktuj się z lekarzem i weź skierowanie do neurologa
..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat
1300997092000