logo
zamknij zamknij

przeliczanie lbs na kg

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 206136

0 5 0
napisał(a)
Picnic
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2300 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5377
za pomoca strony http://www.przeliczanie.webpark.pl
[strona mojego autorstwa]
można przleiczać lbs na kg oraz stopy i cale na cm.
mam nadzieje że Wam sie przyda, gdy będziecie korzytstać z amerykanskich serwisów.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
emceha
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2628 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28733
heh, jak ktoś chcial to i tak sobie przeliczyl
sog za prace jak wejdzie.
napisał(a)
zbiger
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 399 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6205
http://miary.hoga.pl/  polecam jakby ktos chcial
napisał(a)
Randlemen
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 751 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3652
Wielkie dzięki za stronke. Na pewno się przyda.

Kto zyje bez niebezpieczenstw, nie zyje wcale ...

napisał(a)
vtserafin
Ekspert
Szacuny 390 Napisanych postów 3444 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18326
W sumie to ten temat mógłby zostać podwieszony.



Zmieniony przez - vtserafin w dniu 2006-07-16 11:27:01
napisał(a)
Tony Scarf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 857 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13927
fajna sprawa. Thx Picnic
napisał(a)
wortal
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1465 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5238
Powinieneś to dopracować bo 180 cm wychodzi mi 5*10 zamiast 5*11.

Wszystkie wyniki zaniża w dół

na boxrec.com sa juz tam przeliczniki

Wyciąg z regulaminu :
Ptk.4 - "wortal" ma zawsze racje
Nie klikaj http://wortal.prv.pl 

napisał(a)
Picnic
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2300 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5377
na boxrec są dane podane w kg i lbs, ale na sherdogu albo fightnews, czy ufc tylko w lbs
napisał(a)
AlchemikKT
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7755
Wpiszcie w google: 200 lbs in kg
napisał(a)
Marian.B. ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 7986 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45395
Dla mnie temat bardzie do kasacji niż do podwieszenia... Przecież każdy jak bardzo chce sobie coś takiego przeliczyć, to sobie znajdzie na googlu.

Sogów nie odbijam, jak podobała Ci się moja wypowiedź, to wejdź na www.pajacyk.pl !

napisał(a)
Gindek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1
hehe wystawiam cos na allegro wlasnie i mi sie przydal twoj przelicznik sog dla ciebie ;]
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Kazuyuki Fujita kontuzjowany

Następny temat

K-1 World GP "REVENGE" 2006 in Sapporo -rozpiska

Dieta 1200 kcal: jej skuteczność oraz skutki zdrowotne

Naleśniki z indykiem zapiekane z pomidorami i mozzarellą

Leksykon suplementacji: GABA

Podciągnie na drążku - jak ustawić prawidłowo łokcie?

Substancje antyodżywcze

Leksykon suplementacji: Ashwagandha

Forma albo libido – wybór należy do Ciebie!

10 właściwości zdrowotnych imbiru