SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

przejscie z low carbo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2109

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
Waga:78(około)
wzrost:niecałe 170cm
wiek:15
Witam jestem na diecie low carbo ,czy warto przejsc z low carbo na zwyklą diete ? w jaki sposób mam to zrobic? niestety z moich obliczeń wynika ze jem okolo tys kalorii, a niekiedy nawet mniej. Jestem na niej 5 tydzień spadlo kolo 8 kg, w niedziele się zważę i napisze dokladnie ile . węgli nie jem w ogóle , czy jak teraz przejde na normalną diete i dodam węglę to nie zaczne tyć?i nie rozumiem jednej rzeczy -przy normalnej diecie trzeba rano spozywac większe ilosci węglowodanów , ale trzeba tez w kazdym posilku zadbać o zdrowe tluszcze - czy to czasem nie jest powodem tycia?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10194
Na takiej diecie to może i schudłeś 8 kg , ale nie zgubiłeś tłuszczu a mięśnie .
Na 'normalną' dietę wchodź powoli po powiedzmy 200 kcal więcej , ale nie na raz .
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14359
1000kcal to nie low carb tylko zwykla glodowka, wyniszczasz organizm.

ty pijesz dziennie 5 lyzek oliwy i to wszystko rozumiem?

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
jem kolo 6 jaj , pierś z kurczaka , czasami robie baton bialkowy, ogólnie bialko i tluszcze, nie wątpie ,ze pale mięśnie bo efektów wizualnych chyba nie ma. mam dodawać po woli węgle , czy ladować bialka więcej?(zacząłem juz dopijać wpc protein)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 321 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16684
nie ładować więcej kasy i czasu w to co teraz robisz, tylko
zacząć się zdrowo odżywiać, biegać, zacząć machać hantlami.
Więcej Ci nie trzeba.

„Pain hurts”

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
na silowni cwicze 2 lata(20.10.08 zacząłem)i robilem typowo silowy trening , teraz chce zredukować . czy są jakies inne opinie na ten temat? czy na pewno nie wystarczy ze podbije kalorie samym białkiem ewentualnie tluszczami ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 348 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6747
nie ma takiej opcji nawet, ustalasz sobie dzienne zapotrzebowanie kcal np.2500kcal , obliczasz ile zrealizujesz tych kalorii z białek i tłuszczy, czyli 2gx78x4=624kcal (białko), 1,2x78x9=810kcal(tłuszcze), 2500-(624+810)=1066 kcal z węgli, z tego na początek obcinasz 100 kcal = 966kcal = 241,5~242g węgli, i już masz rozkłąd b/t/w.

wartości jakie podałem są przypadkowe (oprócz wagi), dostosuj do siebie ilość białka, tłuszczy na kg masy ciała, kalorie obcinaj z węgli, ale nie zeruj ich bo to nic nie da

przejdź jak najszybciej na taką dietę bo tylko sobie szkodzisz, np. 1000-1500-2000-2500(po tygodniu na 1 etap) musisz jak najszybciej wyjść z tej Twojej diety nie "low carb" tylko "zero carb" pomyliłeś pojęcia

Twoje wymówki są śmieszne.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
zapotrzebowanie wyszło mi 1900, czy B.T.W 2,1 . 1,3 . 1,3 będzie dobre?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 348 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6747
Białko i tłuszcze mogą być, no i węgle jak tak Ci wyszły to ok

Twoje wymówki są śmieszne.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 321 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16684
kowalukf- czy Ty nie rozumiesz, że kolega MA 15 LAT?

„Pain hurts”

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
a więc:
1. Jajecznica z 3 jaj (z cebulą) + 3 wafle ryżowe
2.Chleb zytni razowy (kolo 50 g- 2 kromki) + ser zólty 2 plastry
3.Ryż biały 80 g (ile ma torebka?)+ smażona pierś z kurczaka(w przyprawach typu curry... )
4.3 jaj kurze(albo jajecznica) + 100g kielbasy smazonej/gotowanej(?)
5.Białko wpc 80+ 20g masła orzechowego(później dodam orzechy)

i... wychodzi mi z tego 1,7 B , 0,8 T , i 1,5 W , czyli za mało białka i tluszczy za duzo węgli. co z tym zrobić? walić jeszcze węgle warzywami do kazdego posilku?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłek potreningowy

Następny temat

STEPPER czt ten jest aby dobry?