SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

przejscie z low carbo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2046

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
Waga:78(około)
wzrost:niecałe 170cm
wiek:15
Witam jestem na diecie low carbo ,czy warto przejsc z low carbo na zwyklą diete ? w jaki sposób mam to zrobic? niestety z moich obliczeń wynika ze jem okolo tys kalorii, a niekiedy nawet mniej. Jestem na niej 5 tydzień spadlo kolo 8 kg, w niedziele się zważę i napisze dokladnie ile . węgli nie jem w ogóle , czy jak teraz przejde na normalną diete i dodam węglę to nie zaczne tyć?i nie rozumiem jednej rzeczy -przy normalnej diecie trzeba rano spozywac większe ilosci węglowodanów , ale trzeba tez w kazdym posilku zadbać o zdrowe tluszcze - czy to czasem nie jest powodem tycia?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10194
Na takiej diecie to może i schudłeś 8 kg , ale nie zgubiłeś tłuszczu a mięśnie .
Na 'normalną' dietę wchodź powoli po powiedzmy 200 kcal więcej , ale nie na raz .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14359
1000kcal to nie low carb tylko zwykla glodowka, wyniszczasz organizm.

ty pijesz dziennie 5 lyzek oliwy i to wszystko rozumiem?

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
jem kolo 6 jaj , pierś z kurczaka , czasami robie baton bialkowy, ogólnie bialko i tluszcze, nie wątpie ,ze pale mięśnie bo efektów wizualnych chyba nie ma. mam dodawać po woli węgle , czy ladować bialka więcej?(zacząłem juz dopijać wpc protein)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 321 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16684
nie ładować więcej kasy i czasu w to co teraz robisz, tylko
zacząć się zdrowo odżywiać, biegać, zacząć machać hantlami.
Więcej Ci nie trzeba.

„Pain hurts”

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
na silowni cwicze 2 lata(20.10.08 zacząłem)i robilem typowo silowy trening , teraz chce zredukować . czy są jakies inne opinie na ten temat? czy na pewno nie wystarczy ze podbije kalorie samym białkiem ewentualnie tluszczami ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 348 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6747
nie ma takiej opcji nawet, ustalasz sobie dzienne zapotrzebowanie kcal np.2500kcal , obliczasz ile zrealizujesz tych kalorii z białek i tłuszczy, czyli 2gx78x4=624kcal (białko), 1,2x78x9=810kcal(tłuszcze), 2500-(624+810)=1066 kcal z węgli, z tego na początek obcinasz 100 kcal = 966kcal = 241,5~242g węgli, i już masz rozkłąd b/t/w.

wartości jakie podałem są przypadkowe (oprócz wagi), dostosuj do siebie ilość białka, tłuszczy na kg masy ciała, kalorie obcinaj z węgli, ale nie zeruj ich bo to nic nie da

przejdź jak najszybciej na taką dietę bo tylko sobie szkodzisz, np. 1000-1500-2000-2500(po tygodniu na 1 etap) musisz jak najszybciej wyjść z tej Twojej diety nie "low carb" tylko "zero carb" pomyliłeś pojęcia

Twoje wymówki są śmieszne.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
zapotrzebowanie wyszło mi 1900, czy B.T.W 2,1 . 1,3 . 1,3 będzie dobre?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 348 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6747
Białko i tłuszcze mogą być, no i węgle jak tak Ci wyszły to ok

Twoje wymówki są śmieszne.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 321 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16684
kowalukf- czy Ty nie rozumiesz, że kolega MA 15 LAT?

„Pain hurts”

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 432 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4917
a więc:
1. Jajecznica z 3 jaj (z cebulą) + 3 wafle ryżowe
2.Chleb zytni razowy (kolo 50 g- 2 kromki) + ser zólty 2 plastry
3.Ryż biały 80 g (ile ma torebka?)+ smażona pierś z kurczaka(w przyprawach typu curry... )
4.3 jaj kurze(albo jajecznica) + 100g kielbasy smazonej/gotowanej(?)
5.Białko wpc 80+ 20g masła orzechowego(później dodam orzechy)

i... wychodzi mi z tego 1,7 B , 0,8 T , i 1,5 W , czyli za mało białka i tluszczy za duzo węgli. co z tym zrobić? walić jeszcze węgle warzywami do kazdego posilku?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłek potreningowy

Następny temat

STEPPER czt ten jest aby dobry?

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej