logo
zamknij zamknij

prosze o sprawdzenie planu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 552

0 5 0
napisał(a)
lampart1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
witam. kolega ułożył mi plan na 3 dni w tygodniu i chciałem się dowiedziec czy on jest dobry. prosze o jakeis ewentualne poprawki. nie ma cwiczen takich jak podciaganie czy roznego rodzaju wyciagi poniewaz nie mam takeigo sprzetu :/

pan wyglada nastepujaco
poniedziałek
klata
kalta plasko 12,10,8,6
skos 12,10,8,6
tric
rozpietki 10,10,10
tric francuz 12 10 , 8 6
uginacie w lokciu 12 10 ,8 6

środa
plery
Plerki wioslowanie sztanga 12,10,8,6
martwy ciąg 12,10,8,6
bic
modlitewnik 12 10,8 6
mlotki 12 10,8 ,6

piątek
barki
zza karku 12 10,8 6
w opadzie unoszenie hantel 12 10 8 6
nogi
przysiady 12 10 8 6;
brzuch
5 serii po 20 powtorzen

prosze o ewentualna korekte. bede bardzo wdzieczny ;]
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
PLan nie za bardzo slabiutki, malo cwiczen na nogi... Plan dla ciebie to raczej FBW na splity bd jeszcze czas. FBW jest w postach podwieszonych poczytaj i uluz sobie plan i wklej do oceny.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
lampart1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
ale dlaczego wszyscy sa za tym FBW? przeciez jak sie robi wszystkie cwiczenia w ednym dniu to sie bardzo meczy. nie lepiej ksztaltowac rozne partie w innych dniach? nie mam pojecia dlaczego wszyscy sa za FBW
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Dlaczego wszyscy sa za FBW?? bo to jest idealny trening dla kazdego poczatkujacego i ie tylko, poczytaj troche wszystko jest jasno opisane.Na splity to nie jest jeszcze czas staz masz raczej maly wiec radze dobrze zajmij sie FBW.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
lampart1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
tylko ze ja nie rozumiem o co w tym fbw chodzi :/ czytalem to jzu ze 20 razy i jeszcze nie zrozumialem. jakies dziwne to jest? moglbys mi to jakos prosciej wyyutlumaczyc? prosze CIę.
napisał(a)
lampart1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
znalazlem plan ale co jak nie mam drążka? i nie mam tez do nog tego urzadzenia ;/
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s
B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s
napisał(a)
lampart1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
wyciągu tez nie mam. takze chyba FWBW w moim przypadku jest niemozliwe
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

obok masz ile serii jakbys nie zauwazyl ,a troche wyzej masz rozpisane ile powtórzeń :
Istnienie metody FBW 15-10-5:
Jest to metoda, która ma na celu wykorzystanie 3 zakresów ilości powtórzeń. Zaskakuje ona mięśnie, co chwile nowymi bodźcami w postaci zmiany ilości powtórzeń. Jak ją wykorzystać? Jeżeli nasz cykl na FBW trwa 6 tygodni to można powtórzenia podzielić tak:
1-2 tydzień 15 powtórzeń
3-4 tydzień 10 powtórzeń
5-6 tydzień 5 powtórzeń
Jeśli ćwiczymy 3 razy tygodniowo to można tez podzielić:
I sesja treningowa w tygodniu- 15 powtórzeń
II sesja treningowa w tygodniu- 10 powtórzeń
III sesja treningowa w tygodniu- 5 powtórzeń

Nie wiem jak lepiej to wytlumaczyc bo jest rozpisane dokladnie...

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Drazek prosta sprawa jesli chcesz naprawde rozbudowac swoje plecy to albo kupic albo zrobic to nie jest az tak trudne zajrzyj do dzialu po silowni o silowni.
W temacie jest podany przykladowy plan FBW cwiczenia mozesz zmieniac wymieniac i zamieniac to jest tylko przyklad jak powinien wygladac plan.Dobor cwiczen pozostaje dla ciebie, jesli nie jestes pewny niektorych cwiczen to wejdz na atlas cwiczen jest w postach podwieszonych w dziale dla zaaansowanych.FBW mozna wykonywac z podstawowym sprzetem.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

aeroby a masa

Następny temat

Odstająca klatka

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Powiedziała TAK!

Leksykon suplementacji: ZMA

Parówki - porównanie okiem dietetyka