SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o pomoc!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1302

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2136 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54061
witam wyliczylem zapotrzebowanie na ilosc kalori i wyszlo 3840 chcielm zeby ktos mi rozpisal diete ktora uwzgledni te zapotrzebowanie.jestem nowicjuszem w tym temacie napiszcie jak i co dokladnie.mam odzywke bialkowa ,omega 3,chcialem zebyscie mi rozpisali moje wymiary to 95 kilo 176 wzrostu aha a slyszalem ze grupa krwi tez jest potrzebna moja 0 rh+,i cel diety to zbicie troche sadla ale w miare nie tracac sily.a ha jak czegos nie dopisalem to prosze mi napisac a nie udzielac glupich odp!!!!z gory dzieki

Zmieniony przez - szeryf-81 w dniu 2008-09-13 20:07:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2136 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54061
te forum nie jest po to zeby sie klucic a to tez nie jest twoj pierszy post co nawet jak ludzie maja rozpisana diete i nie chciales pomuc wiec jak sie nie znasz lub ci sie niechce to nic nie pisz bo tylko w****iasz ludzi.a dlamnie jak bys byl takim znawca to bys mial wyniki jak tu chlopaki wiec jestes zwyklym LONGEREM

Zmieniony przez - szeryf-81 w dniu 2008-09-14 14:48:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1167 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18139
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2136 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54061