SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

prosze o ocene fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 490

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 313 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7438
Siema.Znalazlem w wyszukiwarce trening fbw by georgu.
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

bedzie to cwiczone w ten sposob
b) Trzy razy w tygodniu:
Tygodnie parzyste:
I sesja- A
II sesja- B
III sesja- A
Tygodnie nieparzyste:
I sesja- B
II sesja- A
III sesja- B

Treining ukierunkowny na mase. Mam rozpisana ilosc serii ale prosze o porade:
JAKA ILOSC POWTORZEN ???
CIEZAR STALY CZY PROGRES ???

cos o mnie:
wiek 22
waga 82
wzrost 186
staz- zaczynam po roku przerwy
dieta i suplementacja jest
dodatkowo 2 razy w tyg treningi boksu tajskiego

Ciezki charakter wiem mam z natury ale chce wierzyc w slonce nie chce juz wierzyc w chmury

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Zmień tylko kolejność na: nogi/plecy/klata/barki/bic/tric.

Pzdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 313 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7438
ok zmienie :) tylko chodzi mi o ilosc powtorzen.
myslelm o 12,10,8 w cwiczeniach gdzie sa 3 serie i 12,10 lub 10,8 na cwiczenia gdzie sa 2 serie. moze byc?

Ciezki charakter wiem mam z natury ale chce wierzyc w slonce nie chce juz wierzyc w chmury

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Ok


Pzdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 313 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7438
zero porad?

Ciezki charakter wiem mam z natury ale chce wierzyc w slonce nie chce juz wierzyc w chmury

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przyrost masy redukcja tłuszczu

Następny temat

PLAN NA MASE

Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Klaudia Ignasiak poza burtą! Klaudia Ignasiak poza burtą! 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny