SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

program na siłe

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 995

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 230 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1838
mam prośbe nie dawno zaczołem cykl na mase i siłe ale już po tygodniu stwierdziłem ze chyba narpiew musze poprawić siłe klaty, pleców, nóg, barków , bicepsów i tricepsów o ile to mozliwe. co sądzicie o takim treningu:
poniedziałek, środa. piatek
tylko ćwiczenia wielostawowe:wyciskanie na płaskiej,unoszenie ramion ze sztangą na stojąco, wyciskanie na siedząco i na stojąco z przodu, wypychanie przedramion w dół na wyciagu górnym <na tricepsa> nogi- suwnica i prostowanie i uginanie , podcviaganie na drązku, wiosłowanie ze sztangielką i martwe ciagi lub wznosy tułowia i jeszcze dodatkowo łydki
Wszystkie partie 3 razy w tygodniu kazde ćwiczenie 5x5
Zastanawiam sie czy nie zrobic tak zeby poniedziałek było na maksa środa na maksa a piatek mniejszym ciezarem. albo kazdy trening stopniowo lżejszy.
Choć najbardziej by mi pasowało robic wszystkie treningi ostre ale nie wiem czy to nie przesada.
zaznaczam że posiadam odzywki typu createston i hiper shock poza tym białko animki i witaminy.
co o tym sadzicie? prubował juz ktos czegoś takiego?

własnie znalazłem podobny program w starym muscle. tylko nie które ćwiczenia sa inne ale to pewnie mozna bez problemu zastąpić czymś innym.
z tego co widze zalecaja na jednym treningu góra 4 ciezkie cwiczenia gółwnie na nogi plecy , klate i bary no i jedno cwiczenie na biceps zastanawiam sie czy jest sens dorzucac ćwiczenie na tricepsa? bo moim zdaniem jedno ćwiczenie by trzeba.

Zmieniony przez - Domi2006 w dniu 2006-10-11 17:03:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1656
Osobiście nie próbowałem i nie zamierzam . Człowieku ty chcesz 3 razy w tygodniu ćwiczyć te same partie mięśni?? Przecież to wogóle nie ma sensu. Przy definicji ćwiczy sie dwa razy w tygodniu wybrane partie mięśniowe a ty chcesz wszystko 3 razy żeby poprawić siłe. Tak ci sie nie uda zrób raz, ale porządnie. Rób 10 seri na większe partie mięśniowe a 8 seri na mniejsze. Stosuj progresje ciężaru i regresje powtórzeń.
Ćwiczenia nawet mogą być ale najlepiej jakbyś rozplanował dokładnie plan i wtedy go przedstawił.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 350 Napisanych postów 37336 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125582
możesz zastosować taki program ale ze zmienną intensywnością i zacząć musisz nisko- około 60% maks. ciężaru.
np .jesli wyciskasz 100 kg. na klatkę to robisz mniej wiecej tak;
60 x 5
62,5 x 5
65x 5
nastepny tydzień;
62,5 x 5
65 x 5
67, 5 x 5
i tak w każdym tygodniu.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 146 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1692
duzo treningow na poprawe sily jest w dziale trojboj silowy

franc8

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

barki i triceps--regeneracja

Następny temat

Dlaczego trening ze sztangą i hantlemi?