SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

program na siłe

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 927

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 230 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1838
mam prośbe nie dawno zaczołem cykl na mase i siłe ale już po tygodniu stwierdziłem ze chyba narpiew musze poprawić siłe klaty, pleców, nóg, barków , bicepsów i tricepsów o ile to mozliwe. co sądzicie o takim treningu:
poniedziałek, środa. piatek
tylko ćwiczenia wielostawowe:wyciskanie na płaskiej,unoszenie ramion ze sztangą na stojąco, wyciskanie na siedząco i na stojąco z przodu, wypychanie przedramion w dół na wyciagu górnym <na tricepsa> nogi- suwnica i prostowanie i uginanie , podcviaganie na drązku, wiosłowanie ze sztangielką i martwe ciagi lub wznosy tułowia i jeszcze dodatkowo łydki
Wszystkie partie 3 razy w tygodniu kazde ćwiczenie 5x5
Zastanawiam sie czy nie zrobic tak zeby poniedziałek było na maksa środa na maksa a piatek mniejszym ciezarem. albo kazdy trening stopniowo lżejszy.
Choć najbardziej by mi pasowało robic wszystkie treningi ostre ale nie wiem czy to nie przesada.
zaznaczam że posiadam odzywki typu createston i hiper shock poza tym białko animki i witaminy.
co o tym sadzicie? prubował juz ktos czegoś takiego?

własnie znalazłem podobny program w starym muscle. tylko nie które ćwiczenia sa inne ale to pewnie mozna bez problemu zastąpić czymś innym.
z tego co widze zalecaja na jednym treningu góra 4 ciezkie cwiczenia gółwnie na nogi plecy , klate i bary no i jedno cwiczenie na biceps zastanawiam sie czy jest sens dorzucac ćwiczenie na tricepsa? bo moim zdaniem jedno ćwiczenie by trzeba.

Zmieniony przez - Domi2006 w dniu 2006-10-11 17:03:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1656
Osobiście nie próbowałem i nie zamierzam . Człowieku ty chcesz 3 razy w tygodniu ćwiczyć te same partie mięśni?? Przecież to wogóle nie ma sensu. Przy definicji ćwiczy sie dwa razy w tygodniu wybrane partie mięśniowe a ty chcesz wszystko 3 razy żeby poprawić siłe. Tak ci sie nie uda zrób raz, ale porządnie. Rób 10 seri na większe partie mięśniowe a 8 seri na mniejsze. Stosuj progresje ciężaru i regresje powtórzeń.
Ćwiczenia nawet mogą być ale najlepiej jakbyś rozplanował dokładnie plan i wtedy go przedstawił.
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 327 Napisanych postów 37221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124775
możesz zastosować taki program ale ze zmienną intensywnością i zacząć musisz nisko- około 60% maks. ciężaru.
np .jesli wyciskasz 100 kg. na klatkę to robisz mniej wiecej tak;
60 x 5
62,5 x 5
65x 5
nastepny tydzień;
62,5 x 5
65 x 5
67, 5 x 5
i tak w każdym tygodniu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1692
duzo treningow na poprawe sily jest w dziale trojboj silowy

franc8

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

barki i triceps--regeneracja

Następny temat

Dlaczego trening ze sztangą i hantlemi?

Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie?