SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

grimgir

5

Początkujący

Dziennik treningowy
685 4380 5
gozilla b.d. b.d. 33 b.d. 2011-05-29 20:17:22 2009-06-15 00:00:00 Zachodniopomorskie Szczecin
DANE PODSTAWOWE NICK: grimgir PŁEĆ: facet WIEK: 24 WZROST: 178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35CM OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA:61 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:84-5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114 OBWÓD BARKÓW:132 OBWÓD NADGARSTKA:19 OBWÓD KOSTKI U NOGI:28 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 130x4 MARTWY CIĄG: 140 rdl w serii 6powtórzeń klasyk( jeszcze nie mierzyłem max) 160 w serii na 5 powtórzeń WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: wycisk hantli neutralny- 40kg jeden hantel/ seria pompki na poręczach 45kg/ seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : obecnie zarzut- 80 w serii 90 max. pp- 70 na 3 powt. Pompki na poręczach/ rekord 45kg w serii na 3 powt. Wiosło jednorącz 60kg na 5powt. obecnie 40kg na 12powt. z zapasem( nie mam cięższych hantli:( drążek +25kg i rośnie:) interesuje mnie masa jakościowa czas do dyspozycji w tygodniu- 3 dni ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: kamica nerkowa, zniesiona lordoza szyjna PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina pępkowa, wybity bark, wstrząs mózgux3(a może i więcej razy;) złamana ręka lewa, skręcone kolano prawe ALERGIE:nic mi nie wiadomo... ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* intuicyjna bez użycia suplementów. Ok. 2-2,5gr białka dziennie na kg masy ciała węgle- mało, ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIE CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE/ CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE ***************************************************** szerokie b.d. zbilansowana były sprinter, 4
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.
Użytkownik nie założył jeszcze żadnego Tematu.
Nazwa tematu Dzial Data posta
ćwiczenie Trening dla zaawansowanych 2010-05-21 19:52:11
split PODWÓJNIE DZIELONY do ceny i korekty... Trening dla zaawansowanych 2010-05-21 00:05:25
DLA TYCH KTÓRZY TRENUJĄ SW cz.2 Trening dla zaawansowanych 2010-05-20 23:47:41
Krótki temat dla "zaawansowanych" Trening dla zaawansowanych 2010-05-20 19:37:50
Krótki temat dla "zaawansowanych" Trening dla zaawansowanych 2010-05-20 15:21:45
mit czy prawda? Trening dla zaawansowanych 2010-05-20 12:49:19
Krótki temat dla "zaawansowanych" Trening dla zaawansowanych 2010-05-20 10:15:06
Czysta masa Trening dla zaawansowanych 2010-05-18 12:15:53
Trenineg na rzeźbę. Trening dla zaawansowanych 2010-05-17 18:27:45
Czysta masa Trening dla zaawansowanych 2010-05-17 18:18:40
Czysta masa Trening dla zaawansowanych 2010-05-17 16:03:39
Pomoc Trening dla zaawansowanych 2010-05-17 12:14:13
Trenineg na rzeźbę. Trening dla zaawansowanych 2010-05-17 12:05:14
plan na mase - zerknijcie jesli macie czas :) Trening dla zaawansowanych 2010-05-16 22:28:10
trening na mase , Prosze o ocene ;) Trening dla zaawansowanych 2010-05-16 17:12:44
plan na mase - zerknijcie jesli macie czas :) Trening dla zaawansowanych 2010-05-16 14:33:29
Trening ... proszę o szybką pomoc!!! ;) Trening dla zaawansowanych 2010-05-16 14:21:45
Trening na rzeźbę.. Trening dla zaawansowanych 2010-05-13 23:33:58
Trening na rzeźbę Trening dla zaawansowanych 2010-05-13 16:20:20
testosteron meta Trening dla zaawansowanych 2010-05-12 23:01:14
Trening masy początkującego do oceny/ poprawy/zjechania Trening dla zaawansowanych 2010-05-12 11:54:18
Plan do oceny! Pilne! Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 18:23:35
ocena Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 18:14:27
Plan na mase na cyklu do oceny. Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 17:28:06
Plan do oceny! Pilne! Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 17:21:27
Plan na rzezbe?? Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 11:43:36
Plan do oceny! Pilne! Trening dla zaawansowanych 2010-05-11 00:51:52
Góra klatki bez skosu Trening dla zaawansowanych 2010-05-10 13:35:45
Potrzebuję dobrego planu na masę Trening dla zaawansowanych 2010-05-05 18:25:50
Potrzebuję dobrego planu na masę Trening dla zaawansowanych 2010-05-04 22:48:51

Sklep SFD

Artykuły

Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji!

Zdrowe barki w pięciu krokach

Okiem Prezesa: Mistrzostwa Polski PZKFITS Kielce 2018 - Europa, Świat

grimgir 5 Początkujący