SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

grimgir

5

Początkujący

Dziennik treningowy
685 4380 5
gozilla b.d. b.d. 33 b.d. 2011-05-29 20:17:22 2009-06-15 00:00:00 Zachodniopomorskie Szczecin
DANE PODSTAWOWE NICK: grimgir PŁEĆ: facet WIEK: 24 WZROST: 178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35CM OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA:61 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:84-5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114 OBWÓD BARKÓW:132 OBWÓD NADGARSTKA:19 OBWÓD KOSTKI U NOGI:28 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 130x4 MARTWY CIĄG: 140 rdl w serii 6powtórzeń klasyk( jeszcze nie mierzyłem max) 160 w serii na 5 powtórzeń WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: wycisk hantli neutralny- 40kg jeden hantel/ seria pompki na poręczach 45kg/ seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : obecnie zarzut- 80 w serii 90 max. pp- 70 na 3 powt. Pompki na poręczach/ rekord 45kg w serii na 3 powt. Wiosło jednorącz 60kg na 5powt. obecnie 40kg na 12powt. z zapasem( nie mam cięższych hantli:( drążek +25kg i rośnie:) interesuje mnie masa jakościowa czas do dyspozycji w tygodniu- 3 dni ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: kamica nerkowa, zniesiona lordoza szyjna PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina pępkowa, wybity bark, wstrząs mózgux3(a może i więcej razy;) złamana ręka lewa, skręcone kolano prawe ALERGIE:nic mi nie wiadomo... ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* intuicyjna bez użycia suplementów. Ok. 2-2,5gr białka dziennie na kg masy ciała węgle- mało, ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIE CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE/ CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE ***************************************************** szerokie b.d. zbilansowana były sprinter, 4
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.
Użytkownik nie założył jeszcze żadnego Tematu.
Nazwa tematu Dzial Data posta
Plan trenngowy na mase - do oceny. Trening dla zaawansowanych 2010-09-13 11:07:04
Fotki do oceny Galeria Zdjęć 2010-09-13 09:54:50
pomocy :) Trening dla początkujących 2010-09-12 22:37:08
pomocy :) Trening dla początkujących 2010-09-12 22:11:21
pomocy :) Trening dla początkujących 2010-09-12 21:20:04
wyjątkowo słabe nogi Trening dla zaawansowanych 2010-09-11 20:17:59
wyciskanie hantli mlotkowe i zywkle Trening dla początkujących 2010-09-11 13:39:44
Pytanko o splita Trening dla zaawansowanych 2010-09-11 12:14:46
wyciskanie hantli mlotkowe i zywkle Trening dla początkujących 2010-09-10 23:47:42
wyjątkowo słabe nogi Trening dla zaawansowanych 2010-09-10 19:35:50
Zdjęcia mizernych kobiecych mięśni :) Galeria Zdjęć 2010-09-09 23:28:41
Trening do weryfikacji .Jeśli jesteś dobrym człowiekiem bardzo błagam zajżyj Trening dla zaawansowanych 2010-09-09 22:00:56
Trening do weryfikacji .Jeśli jesteś dobrym człowiekiem bardzo błagam zajżyj Trening dla zaawansowanych 2010-09-09 20:10:39
Roczna praca- ocena Galeria Zdjęć 2010-09-09 00:38:04
Trening do weryfikacji .Jeśli jesteś dobrym człowiekiem bardzo błagam zajżyj Trening dla zaawansowanych 2010-09-08 17:28:49
Trening do weryfikacji .Jeśli jesteś dobrym człowiekiem bardzo błagam zajżyj Trening dla zaawansowanych 2010-09-07 23:39:29
Rok Treningu :) Galeria Zdjęć 2010-09-07 13:08:58
nowy plan masa staz 3 lata zapraszam :) Trening dla zaawansowanych 2010-09-06 15:55:25
FBW By Georgiu :P Trening dla zaawansowanych 2010-09-05 16:09:57
nowy plan masa staz 3 lata zapraszam :) Trening dla zaawansowanych 2010-09-05 14:33:57
"Matat 110,160,167" Galeria Zdjęć 2010-09-04 21:31:16
nowy plan masa staz 3 lata zapraszam :) Trening dla zaawansowanych 2010-09-04 19:48:38
[S] 95kg obciążenia, gryf, ławka Targowisko 2010-09-03 18:42:54
Plan na barki Trening dla zaawansowanych 2010-09-03 17:42:13
jaki trening po szóstce weidera? Trening dla zaawansowanych 2010-09-03 14:22:45
Barki i Biceps Trening dla zaawansowanych 2010-09-03 14:12:19
Problem z łopatką Trening dla zaawansowanych 2010-09-01 18:25:05
triceps do sprawdzenia Trening dla zaawansowanych 2010-09-01 18:17:49
triceps do sprawdzenia Trening dla zaawansowanych 2010-09-01 13:37:40
maxymalnie wielkie przedramie Trening dla zaawansowanych 2010-08-30 16:35:00

Sklep SFD

Artykuły

grimgir 5 Początkujący