SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

grimgir

5

Początkujący

Dziennik treningowy
685 4380 5
gozilla b.d. b.d. 33 b.d. 2011-05-29 20:17:22 2009-06-15 00:00:00 Zachodniopomorskie Szczecin
DANE PODSTAWOWE NICK: grimgir PŁEĆ: facet WIEK: 24 WZROST: 178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35CM OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA:61 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:84-5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114 OBWÓD BARKÓW:132 OBWÓD NADGARSTKA:19 OBWÓD KOSTKI U NOGI:28 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 130x4 MARTWY CIĄG: 140 rdl w serii 6powtórzeń klasyk( jeszcze nie mierzyłem max) 160 w serii na 5 powtórzeń WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: wycisk hantli neutralny- 40kg jeden hantel/ seria pompki na poręczach 45kg/ seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : obecnie zarzut- 80 w serii 90 max. pp- 70 na 3 powt. Pompki na poręczach/ rekord 45kg w serii na 3 powt. Wiosło jednorącz 60kg na 5powt. obecnie 40kg na 12powt. z zapasem( nie mam cięższych hantli:( drążek +25kg i rośnie:) interesuje mnie masa jakościowa czas do dyspozycji w tygodniu- 3 dni ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: kamica nerkowa, zniesiona lordoza szyjna PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina pępkowa, wybity bark, wstrząs mózgux3(a może i więcej razy;) złamana ręka lewa, skręcone kolano prawe ALERGIE:nic mi nie wiadomo... ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* intuicyjna bez użycia suplementów. Ok. 2-2,5gr białka dziennie na kg masy ciała węgle- mało, ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIE CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE/ CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE ***************************************************** szerokie b.d. zbilansowana były sprinter, 4
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.
Użytkownik nie założył jeszcze żadnego Tematu.
Nazwa tematu Dzial Data posta
klatka 2 razy w tygodniu / staz 6 lat dobrze to wykabinowalem? Trening dla zaawansowanych 2010-02-19 21:32:08
Ciekawostka pytanie:) Informator ZACHODNIOPOMORSKI 2010-02-19 20:48:49
MOREPOWER - WPADŁEŚ, OD NAS SIĘ NIE ODCHODZI !!! Trening dla zaawansowanych 2010-02-19 18:29:26
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-19 14:30:17
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-19 11:10:03
zestaw ćwiczeń do ocenki plus prośba o kilka rad Trening dla zaawansowanych 2010-02-18 13:22:36
zestaw ćwiczeń do ocenki plus prośba o kilka rad Trening dla zaawansowanych 2010-02-17 23:23:51
zestaw ćwiczeń do ocenki plus prośba o kilka rad Trening dla zaawansowanych 2010-02-17 19:04:01
zestaw ćwiczeń do ocenki plus prośba o kilka rad Trening dla zaawansowanych 2010-02-17 18:05:26
Problem z ciśnieniem? Trening dla zaawansowanych 2010-02-16 15:48:38
Co to jest trening dla zaawansowanych Trening dla zaawansowanych 2010-02-15 13:42:52
SYSTEM SPRZEZEN NAPRZEMIENNYCH - REWOLUCJA! ;) Trening dla zaawansowanych 2010-02-15 13:36:48
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-12 20:22:08
CZYSTA MASA MIĘŚNIOWA - przykładowy trening Trening dla zaawansowanych 2010-02-12 19:38:17
CZY UROSNE? Trening dla zaawansowanych 2010-02-10 01:59:28
Witam Trening dla zaawansowanych 2010-01-28 21:12:31
Słaby przyrost bica :( Trening dla zaawansowanych 2010-01-27 12:39:15
LZKTOM/ Dziennik / ss / Trening dla początkujących 2010-01-27 12:26:26
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-01-25 23:15:33
LZKTOM/ Dziennik / ss / Trening dla początkujących 2010-01-25 20:35:48
Zakwasy miarą treningu? Trening dla zaawansowanych 2010-01-23 19:57:25
noggi Trening dla zaawansowanych 2010-01-23 09:22:27
bicepsy -przedramiona Trening dla zaawansowanych 2010-01-23 09:18:34
bicepsy -przedramiona Trening dla zaawansowanych 2010-01-22 15:21:42
Plan do oceny. Trening dla zaawansowanych 2010-01-22 14:06:10
program treningowy do poprawy Trening dla zaawansowanych 2010-01-22 13:49:58
program treningowy do poprawy Trening dla zaawansowanych 2010-01-21 18:53:01
<<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA Trening dla zaawansowanych 2010-01-21 16:33:16
program treningowy do poprawy Trening dla zaawansowanych 2010-01-20 21:56:43
Mięśnie brzucha Trening dla zaawansowanych 2010-01-20 21:45:23

Sklep SFD

Artykuły

grimgir 5 Początkujący