SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

grimgir

5

Początkujący

Dziennik treningowy
685 4380 5
gozilla b.d. b.d. 33 b.d. 2011-05-29 20:17:22 2009-06-15 00:00:00 Zachodniopomorskie Szczecin
DANE PODSTAWOWE NICK: grimgir PŁEĆ: facet WIEK: 24 WZROST: 178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35CM OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA:61 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:84-5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114 OBWÓD BARKÓW:132 OBWÓD NADGARSTKA:19 OBWÓD KOSTKI U NOGI:28 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 130x4 MARTWY CIĄG: 140 rdl w serii 6powtórzeń klasyk( jeszcze nie mierzyłem max) 160 w serii na 5 powtórzeń WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: wycisk hantli neutralny- 40kg jeden hantel/ seria pompki na poręczach 45kg/ seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : obecnie zarzut- 80 w serii 90 max. pp- 70 na 3 powt. Pompki na poręczach/ rekord 45kg w serii na 3 powt. Wiosło jednorącz 60kg na 5powt. obecnie 40kg na 12powt. z zapasem( nie mam cięższych hantli:( drążek +25kg i rośnie:) interesuje mnie masa jakościowa czas do dyspozycji w tygodniu- 3 dni ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: kamica nerkowa, zniesiona lordoza szyjna PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina pępkowa, wybity bark, wstrząs mózgux3(a może i więcej razy;) złamana ręka lewa, skręcone kolano prawe ALERGIE:nic mi nie wiadomo... ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* intuicyjna bez użycia suplementów. Ok. 2-2,5gr białka dziennie na kg masy ciała węgle- mało, ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIE CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE/ CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE ***************************************************** szerokie b.d. zbilansowana były sprinter, 4
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.
Użytkownik nie założył jeszcze żadnego Tematu.
Nazwa tematu Dzial Data posta
Rozpiska Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 18:11:43
Zwiększenie bicepsa Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:42:01
Rozpiska Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:29:41
Jestem niski co zrobic!!! Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:24:52
trening dla poczatkującej Trening dla początkujących 2010-02-25 16:29:38
trening dla poczatkującej Trening dla początkujących 2010-02-25 16:25:06
prośba do mawashiego:) Trening dla zaawansowanych 2010-02-25 15:30:12
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:52:59
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:23:36
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:04:08
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 20:17:26
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-24 19:55:41
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 18:47:26
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 15:47:24
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-23 21:37:05
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-23 10:55:16
Trening by zwiekszyc hormon wzrostu Trening dla zaawansowanych 2010-02-23 00:01:58
Aeroby - ból kolan Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 19:13:55
Bieganie po treningu. Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 19:06:42
Aeroby - ból kolan Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 18:51:03
trening do oceny sogi Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 18:37:50
trening do oceny sogi Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 16:19:52
push pull do oceny / apok,puma Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 11:18:19
push pull do oceny / apok,puma Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 00:29:09
kontuzja stawu łokciowego. pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 22:19:29
PLAN NA MASSE DO OCENY. Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 22:10:11
PLAN NA MASSE DO OCENY. Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 21:14:25
Oporny biceps Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 13:27:15
czy siłownia hamuje wzrost ???????? pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-20 12:48:14
czy siłownia hamuje wzrost ???????? pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-20 12:01:51

Sklep SFD

Artykuły

grimgir 5 Początkujący