SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

grimgir

5

Początkujący

Dziennik treningowy
685 4380 5
gozilla b.d. b.d. 33 b.d. 2011-05-29 20:17:22 2009-06-15 00:00:00 Zachodniopomorskie Szczecin
DANE PODSTAWOWE NICK: grimgir PŁEĆ: facet WIEK: 24 WZROST: 178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35CM OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA:61 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:84-5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114 OBWÓD BARKÓW:132 OBWÓD NADGARSTKA:19 OBWÓD KOSTKI U NOGI:28 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 130x4 MARTWY CIĄG: 140 rdl w serii 6powtórzeń klasyk( jeszcze nie mierzyłem max) 160 w serii na 5 powtórzeń WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: wycisk hantli neutralny- 40kg jeden hantel/ seria pompki na poręczach 45kg/ seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : obecnie zarzut- 80 w serii 90 max. pp- 70 na 3 powt. Pompki na poręczach/ rekord 45kg w serii na 3 powt. Wiosło jednorącz 60kg na 5powt. obecnie 40kg na 12powt. z zapasem( nie mam cięższych hantli:( drążek +25kg i rośnie:) interesuje mnie masa jakościowa czas do dyspozycji w tygodniu- 3 dni ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: kamica nerkowa, zniesiona lordoza szyjna PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina pępkowa, wybity bark, wstrząs mózgux3(a może i więcej razy;) złamana ręka lewa, skręcone kolano prawe ALERGIE:nic mi nie wiadomo... ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* intuicyjna bez użycia suplementów. Ok. 2-2,5gr białka dziennie na kg masy ciała węgle- mało, ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIE CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE/ CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE ***************************************************** szerokie b.d. zbilansowana były sprinter, 4
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Możesz zrobić wszystko, co chcesz jeśli tylko trzymasz się tego celu wystarczająco długo.
Helen Keller
Użytkownik nie założył jeszcze żadnego Tematu.
Nazwa tematu Dzial Data posta
Rozpiska Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 18:11:43
Zwiększenie bicepsa Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:42:01
Rozpiska Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:29:41
Jestem niski co zrobic!!! Trening dla zaawansowanych 2010-02-26 17:24:52
trening dla poczatkującej Trening dla początkujących 2010-02-25 16:29:38
trening dla poczatkującej Trening dla początkujących 2010-02-25 16:25:06
prośba do mawashiego:) Trening dla zaawansowanych 2010-02-25 15:30:12
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:52:59
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:23:36
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 21:04:08
Superseria biceps+ triceps plan do oceny Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 20:17:26
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-24 19:55:41
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 18:47:26
może tu ktoś oceni moje fbw??? Trening dla zaawansowanych 2010-02-24 15:47:24
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-23 21:37:05
[FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH Usuniete tematy 2010-02-23 10:55:16
Trening by zwiekszyc hormon wzrostu Trening dla zaawansowanych 2010-02-23 00:01:58
Aeroby - ból kolan Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 19:13:55
Bieganie po treningu. Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 19:06:42
Aeroby - ból kolan Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 18:51:03
trening do oceny sogi Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 18:37:50
trening do oceny sogi Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 16:19:52
push pull do oceny / apok,puma Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 11:18:19
push pull do oceny / apok,puma Trening dla zaawansowanych 2010-02-22 00:29:09
kontuzja stawu łokciowego. pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 22:19:29
PLAN NA MASSE DO OCENY. Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 22:10:11
PLAN NA MASSE DO OCENY. Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 21:14:25
Oporny biceps Trening dla zaawansowanych 2010-02-21 13:27:15
czy siłownia hamuje wzrost ???????? pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-20 12:48:14
czy siłownia hamuje wzrost ???????? pomocy Trening dla zaawansowanych 2010-02-20 12:01:51

Sklep SFD

Artykuły

grimgir 5 Początkujący