SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

problem z nitro II

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3992

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20260
Witam mam 18 lat moj staz to ok 20 miesiecy. Diety nie mam zaplanowanej na ostatni guzik ale trzymam sie zasad jem mniejwiecej co 2 godziny odzywne posilki wiec z dieta nie ma tragedi. Trening FBW, on na mnie dziala jaknajlepiej i dobrze sie sprawuje wiec problem nie tkwi w treningu.

Teraz do sedna zaczalem cykl na nitro II biore go juz 6 dzien, jestem po 3 treningach i nic totalne zero, po pierwszym treningu i tym samym pierwszy dzien brania troche mnie nosilo i myslalem ze sie niezle rozkreci, az potem mialem leciutkie bole glowy to myslalem ze to niezla bomba bedzie na tym cyklu. Na kolejnym treningu nic i dzis tez nic zero pompy ;/ na efekty silowe czy w obwodach wiem ze jeszcze czas ale po 3 treningach czyli 6 dniach stosowania nie powinienem czuc jakiej kolwiek pompy? dzis nawet wzialem przed treningiem wieksza, 30 gramowa procje i nadal zero pompy. To jakie te porcje musza byc zeby jakas pompa byla?

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2644 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7791
Jakie posiłki w ciagu dnia spożywasz , ważne jaki posiłek jest przed treningiem ,może za mało węglowodanów.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2644 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7791
30 g to duża dawka ,ja taką stosowałem to na treningu była taka pompa że nie mogłem wykonać zaplanowanych ruchów, może jestes zmęczony ,ale mysle ze to własnie dieta .
Ale bądz dobrej mysli drugi tydzień będzie twój.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20260
codziennie rano platki, smazona ryba, obiad, gainer, czesto (ale nie codziennie) koktajl, no i jeszcze jeden posilek zalezy co jest w domu

przed treningiem to najczesciej byla albo smazona ryba albo normalny obiad. Jesli za malo wegli to moze zamienic rybe czy obiad przed treningiem na gainera?

no wlasnie wiem ze 30 g to sporo ale 20 g mnie nie rusza ;/ noo poza 1 treningiem wtedy mnie troche nosilo podczas treningu ale tylko ten jeden raz

Zmieniony przez - bercikk5 w dniu 2010-08-02 22:43:47

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2644 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7791
worek ryzu plus ta ryba przed treningiem musi byc pompa, a 3 posiłki to b mało.
ostateczność pred treningiem oobiad ale musza tam być węglowodany.najwazniejsze są posiłki około treningowe czyli przed i po treningu. zawiększ ilość posiłków!!!!
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
jak 30 gram Ciebie nie rusza to nie wiem.

W Przed Treningowym Posiłku daj dużo węgli i mało tłuszczu no i białko a w po treningowym mało tłuszczu dużo węgli i białko.

Gainer to nie , Sama Ryba to tłuszcz i białko tu może być problem.

Najedz się z 100-150 gram ryżu brązowego i coś dorzuć, Plus jakieś źródło białka ale nie tłuste.

Jak nie ruszy to bedziemy mysleć dalej, bo zwiększyć dawki już nie ma sensu, jak nie nosi po 30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20260
nie wiem mi sie wydawalo ze posilki sa ok bo
1. platki z mlekiem
2. ryba
3. obiad.
4. koktajl (platki banany mleko) czyli troche wartosci odzywczych jest no ale fakt nie pije tego codziennie
5. gainer i inne drobniejsze posilki.

ale jak tak mowicie to w takim razie dodam makaron przed treningiem, makaron wygodniejszy bo nie trzeba gotowac codziennie jak ryz a w makaronie tez sporo WW
To wroce do sugerowanej dawki jaka jest na opakowaniu i dodam jeszcze przed treningiem posilek z makaronu.
Jak mozecie to ile przed porcja nitra II przed treningiem nalezy zjesc posilek??

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
Gdzieś około Godziny i 20 minut , Godziny przed treningiem posiłek i 30-20 minut przed Nitro 2.

Wszystko zależy ile tłuszczu i jak duży ten posiłek przed treningiem będzie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20260
ok dzieki wielkie jutro dam znac po treningu jak poszlo

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20260
Witam. Dzis do treningu zjadlem tak:
1. jajecznice
2. paltki z mlekiem
3. makaron z sosem spageti+ zolty ser

Tak jak powiedzieliscie zjadlem ten makaron 1 godzine przed treningiem, 30 minut potem zjadlem porcje nitro II. Kolejne 30 minut uplynelo i rozpoczalem trening. No i lipa dalej zero pompy zero jakiego kolwiek odczucia...

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

napisał(a)
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3262 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10507
I. Posiłek: Sama jajecznica?
II. Posiłek: w jakich ilościach płatki z mlekiem?
III. Posiłek: Biały makaron + mielone mięso + żółty ser od razu Ci powiem że taki posiłek nie wchodzi w grę, raz w tygodniu jako odskocznia od diety rozumiem ale jeżeli miałby zagościć na stałe to kategorycznie nie. Jeżeli to posiłek przed treningowy to najgorszy jaki może być.

Co do nitro, może pompy nie ma ze względu na rodzaj treningu, przy splicie mogłoby to wyglądać pewnie inaczej. Powiedz mi również czy brałeś coś przed Nitrobolonem?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywki na redukcję tk. tłuszczowej i rzeźbę

Następny temat

białko trec/V-S

Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Smutek i frustracja hamują treningowy progres Smutek i frustracja hamują treningowy progres Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Chili con carne Chili con carne