SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

problem z błonnikiem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1374

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2906
Witam. Szybko i zwięźle:

Dieta na żeźbę:
Białka 2.5g na kg may ciała
tluszcze 25 % całkowitego zapotrzebowania
pozostało węgli do spożycia 140g dziennie

JAK ZE 140g DZIENNIE WYCIĄGNAĆ 20-40g ZALECANEJ DZIENNEJ DAWKI BŁONNIKA?

Jakieś pomysły?

Pozdro.

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1485 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17897
blonnik masz w roznych pokarmach, raczej nie ma co do grama liczyc, jak cos to wrzuc siemie, ale w 100g jest ~5g.

sadze ze wiecej jak 20g to nie musisz dostarczac, chyba ze chcesz sobie rozwalic jelita lub miec zatwardzenie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
Przy twojej wadze 20g blonnika powinno wytarczyc. Jesli myslisz o blonniku w zwiazku z ryzykiem zatwardzen, to wazne jest tez duza ilosc napojow.

Zrodla bogate w blonnik:
wszystkie produkty pochodzenia roslinnego: warzywa, owoce, zboza.

Najlepsze sa (skopiowane z dziennika posilkow Vitalmax - polecam z tego korzystac przy ukladaniu diety):
Otręby pszenne 100g : B:16,0g T:4,6g W:19,5 kcal: 185 blonnik: 42,4g

Czyli w tym przypadku ze 140g Weglowodanow w otrebach uzyskujesz 304g blonnika .

0,7 kg marchwi to 140g Weglowodanow i ok 20g blonnika.

Na twoim miejscu weglowodanow pochodzenia warzywnego bym nie liczyl i ich moze byc zdecydowanie wiecej. I tak sa kiepsko trawione przez organizm. Niektorzy radza zeby weglowodanow pochodzenia roslinnego (za wyjatkiem roslin z rodziny bobowatych) wogole nie wliczac do bilansu dziennego weglowodanow.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-10-29 23:29:25

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2906
Używam dziennika Vitalaxu Jest GIT.
Dzięki za rady. Starzeje się powoli i usze już uważać bardziej na to co jem, nie mam wciąż 2o-tu lat.

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
Mowiac o weglowodanach pochodzenia roslinnego poza bobowatymi mialem na mysli jedynie warzywa a nie owoce.


pozdrawiam

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2220 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
porcja warzyw do każdego posiłku,
łyżka otrębów
i nie ma powodu by martwić się błonnikiem.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
ale okolotreningowo ponoc nie wskazane.

Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-10-30 13:23:15

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 145 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1252
dużo błonnika jest też panowie w jabłkach, głownie tych jeszcze nie całkiem dojrzałych, bo potem w dojrzałych sok zawiera więcej fruktozy aniżeli błonnika. Czy ktoś wspomniał że zdecydowanie za dużo błonnika w organizmie powoduje....sraczkę? ;D

Żyj własnym życiem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hiit na bieżni elektrycznej, jak?

Następny temat

Czy to normalne? Jem mniej, a tyję.

10 suplementów na walkę z jesienną depresją Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? 22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek