logo
zamknij zamknij

problem z błonnikiem

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1359

0 5 0
napisał(a)
pitekw12
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2906
Witam. Szybko i zwięźle:

Dieta na żeźbę:
Białka 2.5g na kg may ciała
tluszcze 25 % całkowitego zapotrzebowania
pozostało węgli do spożycia 140g dziennie

JAK ZE 140g DZIENNIE WYCIĄGNAĆ 20-40g ZALECANEJ DZIENNEJ DAWKI BŁONNIKA?

Jakieś pomysły?

Pozdro.

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
kk3
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1485 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17897
blonnik masz w roznych pokarmach, raczej nie ma co do grama liczyc, jak cos to wrzuc siemie, ale w 100g jest ~5g.

sadze ze wiecej jak 20g to nie musisz dostarczac, chyba ze chcesz sobie rozwalic jelita lub miec zatwardzenie
napisał(a)
MaximusRex
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
Przy twojej wadze 20g blonnika powinno wytarczyc. Jesli myslisz o blonniku w zwiazku z ryzykiem zatwardzen, to wazne jest tez duza ilosc napojow.

Zrodla bogate w blonnik:
wszystkie produkty pochodzenia roslinnego: warzywa, owoce, zboza.

Najlepsze sa (skopiowane z dziennika posilkow Vitalmax - polecam z tego korzystac przy ukladaniu diety):
Otręby pszenne 100g : B:16,0g T:4,6g W:19,5 kcal: 185 blonnik: 42,4g

Czyli w tym przypadku ze 140g Weglowodanow w otrebach uzyskujesz 304g blonnika .

0,7 kg marchwi to 140g Weglowodanow i ok 20g blonnika.

Na twoim miejscu weglowodanow pochodzenia warzywnego bym nie liczyl i ich moze byc zdecydowanie wiecej. I tak sa kiepsko trawione przez organizm. Niektorzy radza zeby weglowodanow pochodzenia roslinnego (za wyjatkiem roslin z rodziny bobowatych) wogole nie wliczac do bilansu dziennego weglowodanow.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-10-29 23:29:25

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
pitekw12
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2906
Używam dziennika Vitalaxu Jest GIT.
Dzięki za rady. Starzeje się powoli i usze już uważać bardziej na to co jem, nie mam wciąż 2o-tu lat.

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

napisał(a)
MaximusRex
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
Mowiac o weglowodanach pochodzenia roslinnego poza bobowatymi mialem na mysli jedynie warzywa a nie owoce.


pozdrawiam

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2202 Napisanych postów 48212 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263093
porcja warzyw do każdego posiłku,
łyżka otrębów
i nie ma powodu by martwić się błonnikiem.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
MaximusRex
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1650 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10367
ale okolotreningowo ponoc nie wskazane.

Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-10-30 13:23:15

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

napisał(a)
jesiotr14
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 145 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1252
dużo błonnika jest też panowie w jabłkach, głownie tych jeszcze nie całkiem dojrzałych, bo potem w dojrzałych sok zawiera więcej fruktozy aniżeli błonnika. Czy ktoś wspomniał że zdecydowanie za dużo błonnika w organizmie powoduje....sraczkę? ;D

Żyj własnym życiem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hiit na bieżni elektrycznej, jak?

Następny temat

Czy to normalne? Jem mniej, a tyję.

Salted caramel brownie bez pieczenia

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Siedem symptomów przetrenowania

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Dlaczego warto jadać kiełki?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii