SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

problem z... brzuchem

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 212
https://imageshack.com/i/10ledwj
https://imageshack.com/i/0iv0z5j
Przepraszam za moje posty jeden pod drugim, ale z przyzwyczajenia klikam ciągle enter i tak to wygląda.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 693 Napisanych postów 36770 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175867
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 212
Redukcja rozumiem do momentu aż zauważe poprawę, tj. zgubiony brzuch. Ale co potem? Znów masa? Z tym, że z konkretnie ułożoną dietą, rygorystyczną?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4593 Napisanych postów 132723 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 691421
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 212
Tak będzie ok?
Posiłek 1. Płatki owsiane, mleko, rodzynki - 338 kcal, 13 g białka, 55 węgli, 7g tłuszczy

posiłek 2 Kefir + bułki - 486 kcal 24 białko 75 węgle 9 tłuszcz

posiłek 3 pierś z kuraka, ryż, warzywa na patelnie - 574 kcal 40 białko 86 węgle 6 tłuscz

posiłek 4 odżywka typu gainer + orzechy - 697 kcal 24 białko 77 węgle 33 tłuszcz

posilek 5 jajka, chleb żytni, oliwa z oliwek 709 kcal 30 białko 54 węgle 41 tłuszcz

posilek 6 (przed snem) odżywka białkowa 115 kcal 20 białko 5 węgle 2 tłuszcz


Wychodzi mi taki bilans. Suma dobowa: 2919 kcal 151 g białka 352 g węglowodanów 98 g tłuszczu

Aby utrzymac wagę przy zaznaczonej aktywności 3-5 razy w tygodniu (zakładając robienie aerobów + siłowe) potrzebuje 3700 kcal, 138 g białka, 507 g węgli i 123 g tłuszczu.

Co Wy na to? Mam plan wprowadzić tą dietę, lub jakąś po poprawkach. Robić trening siłowy + aeroby. Zgubić brzuch i wtedy wprowadzić jakąś nadwyżkę kaloryczną, jednak nie rezygnując całkowicie z aerobów, zostawiając raz w tygodniu. Chciałbym by efekty były takie, że gubię brzuch, a potem ZDROWO zdobywam masę. Masuje do ok. 97 kilo i staram się utrzymywać taką wagę. Czekam na jakieś propozycje, sugestie, opinie :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 212
w między czasie albo jakieś mięcho albo serek wiejski ewentualnie, bo nie doliczyłem jednego posiłku, który praktycznie zawsze zjadam. Posiłek 1 przed wyjściem, 2 w pracy, 3 w domu, 4 w pracy, 5/6 w domu lub u dziewczyny 7 przed snem. Także wyjdzie mi delikatnie więcej
3040 kcal 170 białka, 360 węgle i 103 tłuszcz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 17 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1721
Na początek jedz 3400-3500 kcal, jeśli po dwóch tygodniach waga nie spadnie ani trochę, odejmij kolejne 200-300 kcal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 212
jakaś forma białka przed/po bieganiu wskazana?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4593 Napisanych postów 132723 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 691421
wpc.

gainera bym darowal sobie w ogole
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BOLĄ PLECY - POMÓŻCIE

Następny temat

HyperLean FX7 - podróbka czy ta "lux" porządana wersja ?

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!