logo
zamknij zamknij

prośba o ułożenie diety - kobieta redukcja

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 613

0 5 0
napisał(a)
magnolia87
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 2016 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 50
Witam, uważam, że osoby tutaj są największymi profesjonalistami bo widać wasze efekty i każdy praktycznie wypróbował cos na sobie i to nie sama teoria wykładana w książkach. Chciałabym dojść do idealnej wg. mnie figury i utrzymać ją do końca, bo w tym wieku różnice w wadze nie są zbyt mile widziane. Oto dane:
Płeć: kobieta
Wiek: 26 lat
Waga: 72 kg
Wzrost: 180
Łydka 37
Udo 53
Talia 73
Biust 101
Ramie 29
Biodra 94
Tkanka tłuszczowa (mierzenie profesjonalne): ok. 26-28%
Aktywność w ciągu dnia: żadna
Praca: siedząca 8h za biurkiem, weekendy szkoła od rana do wieczora
Uprawiany sport jak już do tego dojdzie: rower, basen, siłownia kiedyś
Odżywianie: kuchnia staropolska rodziców, tradycyjnie tłusto, max. słodyczy, ogromne ilości ich, jak nie posłodze herbaty głowa mnie zaczyna bolec w połowie dnia ;)
Cel: jędre, umięśnione, szczupłe ciało - dożywotnio, elastyczna skóra.
Ograniczenia żywnościowe: raczej finansowe.
Stan zdrowia: astma.


Na codzień przyjaźnie się z ciastami różnej maści, ciasteczkami, bardzo słodką herbatą, kawą, papierosami, lodami, batonami, tłustymi posiłkami, smażonymi mięsami. Jak zrywam tą przyjaźń i przechodzę tryb "zdroweg odżywiania" jem codzień rano musli (robione przeze mnie,orzechy, rodzynki, głównie płatki owsiane, siemie, pestki z dyni, słonecznika, otręby granulowane, sypane, ananas, troszkę musli slodkiego, mleko zwykle), na 2 jem kasze gryczana z oliwą z oliwek zpomidorem i papryka, potem w domu typowy domowy posilek (ziemniaki, mieso, surowka) badź kalafior, fasolka itd, i wieczorem juz tylko zieloe herbaty i woda, tzn. tak od 18-19.

czy mógłby mi jeszcze ktoś doradzić czy dobrze robie? Mogę np. na takiej kaszy cały czas być? poza tym mam okropny cellulit, 10 stopnia, ze wzgledu na słodycze brak ruchu papierosy i kawe. Kiedys byłam szczupkiem, nie mam skłonności do tycia. Mogę wkleić fotkę, ale generalnie nic specjalnego

Mam teraz dużo czasu, wiec dieta i cwiczenia - zastosuje od razu. Nie ukrywam że chciałabym szybkich efektów, ale też trwałych.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 6924 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
po pierwsze musisz zmienić nawyki zywieniowe, niekoniecnzie drastycznie, powoli po troche odstawiac slodkie przekąski
warto tez żebyś przeczytała podstawy układania diety w tematach podwieszonych

pozdr

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mam do zrzucenia 20 kg!

Następny temat

dieta do oceny na mase