Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 410 razy
  • Autor

    prośba o ułożenie diety - kobieta redukcja

  • magnolia87
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 3 lata
    • LPA: 50

    Wysłano 02 sierpnia 2010 18:47

    zgłoś naruszenie

    Witam, uważam, że osoby tutaj są największymi profesjonalistami bo widać wasze efekty i każdy praktycznie wypróbował cos na sobie i to nie sama teoria wykładana w książkach. Chciałabym dojść do idealnej wg. mnie figury i utrzymać ją do końca, bo w tym wieku różnice w wadze nie są zbyt mile widziane. Oto dane:
    Płeć: kobieta
    Wiek: 26 lat
    Waga: 72 kg
    Wzrost: 180
    Łydka 37
    Udo 53
    Talia 73
    Biust 101
    Ramie 29
    Biodra 94
    Tkanka tłuszczowa (mierzenie profesjonalne): ok. 26-28%
    Aktywność w ciągu dnia: żadna
    Praca: siedząca 8h za biurkiem, weekendy szkoła od rana do wieczora
    Uprawiany sport jak już do tego dojdzie: rower, basen, siłownia kiedyś
    Odżywianie: kuchnia staropolska rodziców, tradycyjnie tłusto, max. słodyczy, ogromne ilości ich, jak nie posłodze herbaty głowa mnie zaczyna bolec w połowie dnia ;)
    Cel: jędre, umięśnione, szczupłe ciało - dożywotnio, elastyczna skóra.
    Ograniczenia żywnościowe: raczej finansowe.
    Stan zdrowia: astma.


    Na codzień przyjaźnie się z ciastami różnej maści, ciasteczkami, bardzo słodką herbatą, kawą, papierosami, lodami, batonami, tłustymi posiłkami, smażonymi mięsami. Jak zrywam tą przyjaźń i przechodzę tryb "zdroweg odżywiania" jem codzień rano musli (robione przeze mnie,orzechy, rodzynki, głównie płatki owsiane, siemie, pestki z dyni, słonecznika, otręby granulowane, sypane, ananas, troszkę musli slodkiego, mleko zwykle), na 2 jem kasze gryczana z oliwą z oliwek zpomidorem i papryka, potem w domu typowy domowy posilek (ziemniaki, mieso, surowka) badź kalafior, fasolka itd, i wieczorem juz tylko zieloe herbaty i woda, tzn. tak od 18-19.

    czy mógłby mi jeszcze ktoś doradzić czy dobrze robie? Mogę np. na takiej kaszy cały czas być? poza tym mam okropny cellulit, 10 stopnia, ze wzgledu na słodycze brak ruchu papierosy i kawe. Kiedys byłam szczupkiem, nie mam skłonności do tycia. Mogę wkleić fotkę, ale generalnie nic specjalnego

    Mam teraz dużo czasu, wiec dieta i cwiczenia - zastosuje od razu. Nie ukrywam że chciałabym szybkich efektów, ale też trwałych.
  • Wysłano 02 sierpnia 2010 19:18

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • lukash_g
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6924
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 117935
    • Status:Ekspert

    Wysłano 02 sierpnia 2010 19:18

    zgłoś naruszenie
    po pierwsze musisz zmienić nawyki zywieniowe, niekoniecnzie drastycznie, powoli po troche odstawiac slodkie przekąski
    warto tez żebyś przeczytała podstawy układania diety w tematach podwieszonych

    pozdr
    OSF - targi