SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

praca w nocy a suplementy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 691

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4
Witam

Pomimo że odwiedzam forum SFD bardzo często, pierwszy raz zakładam temat. Czytałem już sporo o pracy nocą i problemami z treningami i wypoczynkiem. Jest tego sporo, ale z tym jakoś daję radę. Dodam od razu że nie jestem zawodowcem. Chciałbym trochę się poruszać tym bardziej że jestem zawodowym kierowcą i ruchu w pracy bardzo mi brakuje.
Trening po pracy, tym bardziej że siłownię mam w pracy, 3-4 razy w tygodniu. Weekend bieganie i może trening obwodowy.
Mam 37 lat, dosyć mocno zbudowany, kiedy sporo trenowałem.
Czy może ktoś podpowiedzieć jaka dieta i suplementy?
Chodzi mi co jeść po treningu i czy brać białko przed snem.
Po treningu posiłek i sen.
Myślałem o BCAA, glutamine i proteinach. Może potem kreatyna.

Z góry dzięki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Wypełnij proszę dokładnie ankietę działu: http://m.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html i określ konkretnie cel, bo pod niego dobiera się dietę, trening i suplementację.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1034 Napisanych postów 4620 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35212
a co do diety to zapraszam do działu Odżywianie ze wstawionym modelem żywienia

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Yohimbina kilka pytań

Następny temat

cykl kreatynowy