SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

potrzebna porada "fachowca"

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1369

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
cwicze od 5 lat praktycznie bez dłuzszej przerwy (max 2-3 tyg)wiek 24 w tym roku bedzie, wzrost 196, waga 115-116(zrobiłem 40 kilo masy),doswiaczczenie ze sterydami praktycznie zadne- na poczatku przygody z siłka mete zarłem z głupoty od tego czasu tylko na odrzywkach, białko jem cały czas praktycznie, kiedys gajnery jadłem ale miałem tendencje do zbytniego zalewania tłuszczem wiec przezuciłem sie na białko.

jednak nadszedł juz ten czas ze niestety kreatyna i arginina juz mi gówno daja nawet zwiekszona dawki- własnie koncze cykl na crealkalyn i aagk i wynik naprawde bardzo mizerny niewarty poniesionych kosztów(skoczyło 2 kg w gorae na masie poczym spodło jeszcze w czasie cyklu).chyba poprostu na tych srodkach nie przeskocze juz bariery 116kg.

do maja przyszłego roku bede trenował na sucho-samym białku i chciałbym zarzycic sobie tylko raz cos naprawde dobrego;)
chodzi mi bardziej na wyglodzie i jakosci miesnia niz na typowym spompowaniu- nie chce wygladac jak balon
chce dobic do 120 kg masy i poprawic proporcjre swojej sylwetki zwiekszyc obwód łapy i zmniejszyc obwod pasa, który nie jest jakis tragiczny ale w****ia mnie ta opona wokół kiedy siedze i zwiekszyc siłe...
chodzi mi o koksy budujace typowy miesien a ktore nie powoduja w duzej mierze retencji wody, ktora przeciez i tak kiedys zejdzie,
MACIE JAKIES PROPOZYCJE??
myslałem o dece ale nie wiem czy lepiej z tesciem czy z winstrolem?? a moze wogóle cos innego??
poradzcie bo naprawde zielony w tym jestem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2594 Napisanych postów 63053 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520432
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
1. WIEK:23
2. WAGA:116
3. WZROST:196
4. WYMIARY:
-biceps:42 w ugietej
-klatka:121
-udo:64
-talia:106 ( tak do 100 bym chcial zbic bez tych cholernych aerobów)
5. STAŻ NA SIŁOWNI:4lata i 10 miesiecy
6. DIETA:
-białko:??
-węglowodany:??
-tłuszcz:??
jem normalne posiłki 6 razy dziennie + 100g białka dziennie suplementu- nie przywiazyje wagi do diety bo nie mam do tego warunków ani czasu
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:meta 5lat temu najpierw 100 piramidka w 6 tygodni-dwa tygodnie przerwy potem znowu 100.po roku 200 piramidą w 6 tyg (wiem ze głupota młody byłem)
8. TRENING:4 razy w tygodniu;
1.klata 4cw po 4 serie-biceps 4 cw po 3 serie
2.plecy 4cw po 4 serie- przedramie 3 cw po 3 serie
3.nogi 6 cw po 4 serie.
4. barki 4 cw po 4 serie- triceps 4 cw po 3 serie
i do tego brzuch w dni treningowe ok 120 powturzen
ogulnie na rece dodałem jedno cwiczenie bo do tej pory robiłem biceps i triceps 3cw po 3 serie- dodałem 1 cwiczenie i zobacze czy przez rok pójdzie mi łapa w obwodzie
9. CEL CYKLU:poprawa jakosci miesnia, lekki przyrost masy (120 kg chce wazyc) polepszenie proporcji, zwiekszenie siły
10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:4 lata
11. POZIOM BF%:nie wiem co to jest
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):cały czs jade na białku wiec nie wiem co by sie stało jakbym przestał pewnie by poleciała masa w dół jednak mam lekki problem z brzuchem
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:klata owłosiona plecy lekko- zauwarzyłej ze jak kiedys brałem testosterol z megabola to mi włosy na klacie sciemniały ale wrociło do normy jak przestałem brac
15. PPM (podstawowa przemiana materii): nie wiem o ce be
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: w 4 serii na płasko sztangą 110kg 4 razy ale to wina uszkodzonego łokcia boje sie brac wiecej przy tej sile. jesli chodzi o na raz w pierwszej serii to 125kg mysle ze by poszło
-martwy ciąg: nie robie- szkoda kregosłupa
-przysiad: sztangom nie robie bo nie lubie a na atlasie przysiady 100kg ładuje i moge wykonac ok. 12 powturzen w ostatniej serii- nie pzrykładam szczególnej uwagi do nóg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 883 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9537
jem normalne posiłki 6 razy dziennie + 100g białka dziennie suplementu- nie przywiazyje wagi do diety bo nie mam do tego warunków ani czasu NO TO CHYBA CI NIE ZALEZY NA TYCH MIESNIACH.poczytaj troszke na temat odzywiania jak to mozliwe zeby taki wielki chlop mial 42w lapie?i na 100kg robisz przysiady.panie tu trza solidnie jesc i trenowac sterydy to jak juz dwie pierwsze rzeczy masz ustawione.poczekajmy co fachowcy na ten temat
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
jak to mozliwe zeby taki wielki chlop mial 42w lapie- widocznie mozliwe skoro tyle mam a z drugiej strony myslisz ze bez koksu taką długą łape jest tak łatwo zbudowac?? siły mam duzo w rece na bica uginanie z sztangielkami w siadzie na ławeczce robie 8 razy 26 kg sztangielka na strone to chyba mało nie jest
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
****a dlaczego tu sie nie da postów edytowac
a pozatym zaczynajac cwiczyc w łapie miałem 29,5 wiec chyba troche zrobiłem przez te 5 lat co nie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 7756 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46687
klikasz ten notatnik powyzej swojej wypowiedzi i edytujesz

polec propionat z winstrolem
1-8 propek
3-9 winko

i warto zebys przylozyl sie do diety bo to
ona jest kluczem do osiagania celow w tym sporcie

Zmieniony przez - szczur_ w dniu 2009-06-03 23:48:49

It's not Revenge, It's Punishment!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
caly czas lecisz na biailku, jesz 6 razy na dzien ale nie wiadomo ile tam bialka i wegli, dodatkowo jesz 100 g bialka z prochu, mozliwe ze za duzo bialka spozywasz a za malo wegli.
1-7 prop 100 eod
8-9 prop 50 eod
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
ztego co mi wiadomo to nadmiar białka w diecie mowiac prosto poprostu wysrasz-nie miewam sraki wiec chyba ilosc białka jest ok( tak mi sie wydaje) co do wegli to chyba raczej jest ich za duzo skoro mi sie odkładaja wokół pasa prawda??
1-8 propek
3-9 winko
?????????????
1-7 prop 100 eod
8-9 prop 50 eod
???????????
ludzie ja naprawde nie koksuje (jeszcze i nie wiem co wy do mnie piszecie

Zmieniony przez - krajalnica w dniu 2009-06-04 00:11:55
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 7756 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46687
te liczby przed nazwa srodka to tygodnie stosowania
a wiec lec propionat przez 8 tygodniu w dawce 100mg co drugi dzien
nastepnie w trzecim tygodniu wrzucasz winstrol w tabletkach w dawce 30mg codziennie
i ciagniesz o tydzien dluzej od propa i uderzasz na drugi dzien odblok
24 tab clomidu
przez 3 dni 100mg i pozniej do konca po 50mg

wyprzedzajac pytanie,
pewny prop - testolic, brd,atom
winko - scantel

Zmieniony przez - szczur_ w dniu 2009-06-04 00:14:09

It's not Revenge, It's Punishment!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280
lec propionat przez 8 tygodniu w dawce 100mg co drugi dzien
nastepnie w trzecim tygodniu wrzucasz winstrol w tabletkach w dawce 30mg codziennie
i ciagniesz o tydzien dluzej od propa i uderzasz na drugi dzien odblok

TEN 'PROPINAT' TO JEST TO??
http://sterydy.net/sterydy/propionian_testosteronu

i ile musze tego kupic zeby mi wystarczyło na taki cykl jak piszesz?? ile paczek propa i ile winstrolu

tak wogole to te koksy to chciałbym za rok o tej porze zarzucic. do tego czasu na sucho cos poprawic
a jakbym naprzykład chciał deke z tesciem to jak bym to musiał brac??
z tego co widze po ludziach na siłce i wogóle to po dece miesnie sa takie konktetne a nie napompowane.a po tesciu tłuscczyk sie zredukuje?? bo jak brałem suple na podwyzszenie testosteronu bo po brzuchu najbardziej widziałem efekty...

Zmieniony przez - krajalnica w dniu 2009-06-04 01:19:12

Zmieniony przez - krajalnica w dniu 2009-06-04 01:26:00

Zmieniony przez - krajalnica w dniu 2009-06-04 08:17:26

Zmieniony przez - krajalnica w dniu 2009-06-04 09:02:05
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

antybiotyk i odblok

Następny temat

pomoc odnosnie cyklu co wybrac

Proste sposoby na to, by nie marnować jedzenia! Proste sposoby na to, by nie marnować jedzenia! Urodziny w domu Arnolda Schwarzeneggera Urodziny w domu Arnolda Schwarzeneggera Ronnie Coleman podda się kolejnej operacji! Ronnie Coleman podda się kolejnej operacji! Burgery z kaczki Burgery z kaczki Nandrolone w  podnoszeniu ciężarów Nandrolone w podnoszeniu ciężarów Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Żony Mr. Olympia Żony Mr. Olympia