SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

potrzebna masa

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1608

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1773
czesc mam pytanie co wziasc na mase mam 180 wzrostu i 70 kg warze myslałem nad kretka olimpi w tabletkacg i mas xxl 4800g co o ty sadzicie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5415 Napisanych postów 66898 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 851505
potrzebna masa powiadasz --> DIETA !! Dobra dieta , odpowiednio ułożona, zbilansowana w dobry sposób da Ci to czego potrzebujesz.
Napisz jak to u Ciebie , obecnie wygląda... Trzymasz dietkę ,czy jesz co popadnie, itd.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1773
Kreatyna 1000 CreaPure 400 tab. i jak to brac cwicze co dwa dni
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 37324 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125501
gainer i kretka to najczęściej spotykane rzeczy na masę bo to pomaga chyba najbardziej, ale nie tylko, podstawa to oczywiście dieta i do niej się dobiera raczej rodzaj odżywki, ale chyba o tym nie muszę przypominać, gainer z minimum 20% białka bo inaczejtraci on cechy dobrej odżywki tego typu a jeżeli ma w składzie tylko białko serwatki to nawet więcej niż 20%, kreatyna albo w kapsach/tabl. albo w proszku to już zależy od ciebie i od tego jak ci wygodniej, no i form kreatyny jest kilka i nie musi to być mono, choć oczywiście może.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1773
mam diete dosyc jej sie trzymam tylko czasami jak jest cos innego do jedzienai to tzeba to jesc niema wyboru :P:P ale starm sie przestrzegac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1773
a na czym polega to druie nie mono ??
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 37324 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125501
to dobrze, dołóż gainera gdy nie będziesz miał np. czasu na posiłek, po treningu, kretkę i napewno masa ruszy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8808
"potrzebna masa"
a komu nie synu, a komu nie...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2531
Co wezniesz sam zdecydujesz hehe Ja biore Creatine Powder i Crea Mass z Hiteca i sa efekty, ale odzywki to nie wszystko wazne sa rowniez cwiczenia na mase. Pozdro :)

*Chcąc wielkie dokonać rzeczy, trzeba tak żyć, jakbyśmy nigdy nie mieli umierać*

napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5415 Napisanych postów 66898 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 851505
kreaytnak + gainer + np.zma na noc to dobry zestawik na masę Sam ostatnio mialem okazje, przetestowac taki zestaw..i jestem zadowolony
u mnie to bylo:
crepaure 300g + SWQ 4500kg + 60kaps ZMA

jak brac? MAsz cos do kretki? dextroza,glukoza,tauryna? podam z glukozą -= bo ja tak bralem
KRETKA:
dni trenigowe: opcja 1) rano 5g+~35g glukozy, po trenigu tak samo
opcja 2) przed treningiem i po treningu 5g + glukoza (ostatnio bralem tak i naprawde sie fajnie cwiczy, masz jakby większą'pompę' )

dni nietreningowe: opcja 1) rano 5g+~35g glukozy i wieczorem 5g (sama kreta)
opcja 2) tylko wieczorem/w porze treningu 5g bez glukozy

GAINER:
hmm tu juz mozesz sobie sam pokombinowac, bierz np.
rano, miedzy posilkamia, prze , po trenignu --> sam sobie ustal, co i jak w dni treningowe/nietreningowe :) gainer to uzupelnienie diety, wiec tu juz nie jest tak wazne kiedy - jak w przypadku kretki. Mozesz np. tak:
rano po śniadanku ~70g, miedzy posilkami (1-2 porcje 50-70g), po treningu 50-70g. Wg mnie takie dawki sa dobre, dziennie ok.200g gainerka jest dobrą dawką...jak dla Ciebie...mozesz wiecej ,mozesz mniej dasz sobie rade..


do tego mozesz dokupic zma , jak pisalem na poczatku --> sa na temat tego suplementu rozne opinie, mi akurat bardzo poprawila sie regeneracja, i lepiej sie spalo wiec moze Tobie tez pomoze. Ułóż jak kolega wyzej zauwazyl plan na mase...10-12 tyg i na pewno przy założeniu , że masz tą DIETKĘ w miare ustabilizowaną będą efekty.
pzdr.


Zmieniony przez - banan14_88 w dniu 2005-03-07 22:08:43
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1773
krekreaytnak + gainer + np.zma
a to

kreaytnak + gainer
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska odżywek!

Następny temat

zma + bialko na noc?

8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Zielona herbata chroni i odmładza skórę Zielona herbata chroni i odmładza skórę Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Ronnie Coleman "The King"  - znamy datę premiery! Ronnie Coleman "The King" - znamy datę premiery! Pasztet warzywny Pasztet warzywny Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz!