Temat został odczytany 86 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 27
    Płeć: Męszczyzna
    Cel: redukcja
    Waga: 74
    Wzrost: 179
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 20%
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : praca 6 razy w tygodniu na trzy zmiany od 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 po tygodniu każda ze zmian dodatkowo raz w miesiącu uczelnia. W tygodniu wstawanie o 4:30 kiedy jest ranna zmian powrót do domu 14:50 W pracy aktywnośc fizyczna około 15-20tyś k
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): trening 4 razy w tygodniu w tym co drugi dzień brzuszki
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: redukcyjna, obecnie praktycznie wszystko w małych porcjach 3-4 posiłki dziennie
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): bardzo dobry
    Stosowana lub planowana suplementacja: aminowkwasy, białko

potrzebna dieta i trening 74kg

zgłoś naruszenie
  • RoberCik89
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 3 dni
  • LPA: 30
Witam, od 2lat nie uczeszczałem na siłownie, lecz teraz bedzie reaktywacja potrzebuje diety i ćwiczeń na redukcje tkanki tłuszczowej. Póżniej chciałbym masować ale to w przyszłości zbudowac odpowiednia sylwetke.

1489953180000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11555
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 64949
  • Status: Ekspert
Hej, tutaj diet nikt nie układa, a koryguje ułożone.


Najpierw oblicz swoje zapotrzebowanie : http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Tutaj pomocne artykuły :
http://www.sfd.pl/temat373792 - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
http://www.sfd.pl/temat398329 - Komponowanie posiłków i znaczenie odpoczynku (szerzej niż w innych tematach)
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html

Ściągi z czego korzystać:

http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1

Możesz wyjść z makro: około 150g-160g białka, około 90g tłuszczy i reszta węglowodany do poprawie wyliczonej kaloryczności.

Jak uda Ci się coś ułożyć na podstawie zawartej wiedzy w linkach wrzucasz w ten sposób http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Tutaj masz przykłady treningów : http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html 
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489953562000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22005
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 182163
  • Status: Ekspert
Witam.

Jeżeli nie chcesz skorzystać z płatnych usług, dostosuj się do wskazówek powyżej.
UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1489997258000