Ale nikt tego nie neguje..
Znowu może posłuże się tutaj paroma przyziemnymi metaforami bo tak lubię
..
Każda firma używa reklamy jako promocji, korzysta z różnych chwytów żeby podnieść sprzedaż..
Ale rozpatrzmy kilka przykładów:
Tanie wino aby przyciągnąć potencjalnych nabywców przykladowo wrzuca na etykietkę półnagą panienkę, drogie wino dobrej klasy nie potrzebuje takich chwytów jest poptostu dobre
Tani brukowiec wrzuca na stronę tytułową skandalizujące zdjęcie i chwytliwy tytuł ktory ma niewiele wspólnego z tym co jest w środku, dobrej gazecie wystarczy rzetelność dzięki ktorej wyrobiła sobie nabywców
Samochody średniej klasy agresywnie reklamowane w telewizji, gazetach, bilboardach, stosują najróżniejsze chwyty marketingowe często dowołując sie do bradzo niskich instynktów a gdzie reklamy Ferrari, Porsche, Lamborgini? One nie potrzebują takiej reklamy..
I wreszcie odżywki.. Firma
megabol namolnie reklamuje swoje ożywki jako "niemal sterydy", stosuje tanie chwyty zmieniając opakowania, korzystając z nazw kojarzących się jakoś z dopingiem.. (faktycznie chyba na tym nieźle wyszli)
A firma Olimp? Robi to samo..
Myślę, że wszyscy to rozumieją. Pewnie, że każda firma ma zarabiac i to zarabiać jak najwięcej.. To brutalny kapitalizm a nie piaskownica..
Ale jesteście jednak polską firma i każdy z nas chce (tak mi się zdaje) żebyście byli takim dobrym winem, rzetelną gazetą czy ferrari którego klasa mówi sama za siebie, nie potrzebującą takich zagrań
Aha- no i z tym celem społecznym to delikatnie powiedziałbym, że lekka przesada
..
pozdrawiam
Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2005-06-09 00:01:05