SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pompki brak dalszych efektów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3070

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4425
Próbuje od jakiegoś czasu robić pompki sposobem :"100 pompki" ale mam problem teraz jestem w zakresie 30-35 pompek czyli zgodnie z zaleceniami mniej więcej 4 serie po 17 pompek z przerwami 1,5 minuty i 5 seria maksymalna ilość z tym że u mnie to tak wygląda, że przy 4 serii już nie jestem w stanie zrobić te 17 tylko ok 15 oczywiście zachowując ten czas przyjęty na przerwę więc nie wiem czy robić większe przerwy niż zalecają czy o coś innego chodzi.!?
Dodam jeszcze, że za każdym razem po pompkach trzęsą mi się ręce tak do 20min myślałem, że to mi przejdzie z czasem ale tylko trochę ustąpiło.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 466 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4362
A jaki masz cel pilowania tylu powtórzeń w tych pompkach ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4425
Zwiększyć wydolność i trochę siłę rąk.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 466 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4362
Wyrzuć tą serię ostatnią co robisz Max pompek i rób sobie coś takiego tylko raz na powiedzmy 2 tyg Ale bez innych serii po prostu rozgrzewasz się i robisz max pompek zobaczysz wtedy o ile zwiekszyles ilość.

Jak nie dajesz rady wykonać dnia z tego programu to powtórz go na następnym treningu lub zrób wcześniejszy z mniejszą ilością powtórzeń i powoli siła wzrośnie i będziesz dawał radę to przechodź do następnych dni. Nie trenuj codziennie.

Od siebie na wydolność i siłę rąk polecam bieganie i podciaganie na drążku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 17 lat Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 176
Ten program jest do dupy co z tego że będziesz umiał te 100 pompek jak np na pompkach na porączach nie zrobisz wiecej niż 10 dla mnie to żenada . Ćwiczy się wszystko podciagnięcia , brzuch itd a nie same pomki nie zbudujesz sily od samych pompek tylko zmarnujesz swoj czas , a po za tym te 100 pompek bądzmy szczerzy nie jest jakies spektakularne cwiczenie sprobój coś z drązkiem takżę . Staraj sie w pozniejszym czasie zrobić muscule upa to dopiero jest coś a nie jakies 100 pompek . Ciekawe czy jest taka osoba ktora cwiczy same pompki i wykona muscule upa wątpie w to bo ma slabe barki do tego musisz dokladac troche ciezaru corac wiecej liczy się JAKOŚĆ A NIE JLOŚĆ .
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44151 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Szczerze to wolałbym już robić podciągania na drążku. Dużo fajniejsze, ogólnorozwojowe ćwiczenie...


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-25 18:56:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4425
Myślałem jeszcze o hantlach może to jest lepsze rozwiązanie.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2818 Napisanych postów 39694 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 304141
Samymi pompkami za wiele nie zdziałasz. Może warto jednak wybrać się na siłownię ? Albo dokup trochę sprzętu. Hantle, sztangę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 466 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4362
Żadne hantelki i inne duperele nie zastąpią Ci tak świetnego ćwiczenia jakim jest pociągami na drążku, no chyba że masz dostęp do Full wyposażonej siłowni Ale i na siłowniach dużo osób robi kilka serii na drążku. Oczywiście hantelki będą urozmaiceniem Ale ogarnij coś do podciagania bo to bardzo ważne.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4425
No na siłowni nie mam możliwości ćwiczyć tylko w domu dlatego pytam co będzie najbardziej najrozsądniejsze , bo pompki mimo że zwiększyłem ilość o 100 procent to nic poza tym nie dało.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6536 Napisanych postów 101793 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1019153
100 pompek nikomu nie jest potrzebne, olej te plany, lepiej dołóż obciążenie na plecy i rób takie pompki

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treningowy do oceny

 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić Od słodzików się tyje? Od słodzików się tyje? Testosteron nasila rozwój raka Testosteron nasila rozwój raka Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją