SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pompki - trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7743

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2438
proszę, oceńcie mój plan treningu pompek:

obecnie maksymalnie zrobię 17 pompek w serii

plan wygląda w ten sposób:
rozgrzewka: 4 serie po 16 półpompek
trening właściwy: 5-7 serii po 12 pompek, każda seria co 2-3 minuty

więcej pompek nie mogę robić, bo póżniej przez 2 dni leczę zakwasy ;-(

jak sądzicie:
1) czy lepiej jest trenować co 2 dni, ale na maxa, czy codziennie, z mniejszą intensywnością?
2) czy lepiej jest robić mniejsze serie i któtsze przerwy, czy dłuższe serie i dłuższe przerwy?

zaznaczam, że nie chodzi mi o przyrost masy mięśniowej, tylko o wytrzymałość mięśni
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95244
Moim zdaniem najlepiej bedzie jak bedziesz robil np 5 serii na max i jak najkrotsze przerwy/

ZAMBO (old school bodybuilding)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 398 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6497
Robisz tylko pompki?!

nie ważne jaki jesteś, ważne byś nie był nijaki..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2724 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16092
pompkami za duzo nie zdzialasz....poczytaj sobie trening domatora

moderator na insomni

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2438
robię TYLKO pompki w celu zwiększenia maksymalnej liczby możliwych powtórzeń pompek

poza tym ćwiczenia na siłce na wszystkie grupy mięśniowe
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 355
Oczywiście polecam trening domatora ale jak byś się chciał uprzeć na te pompki to proponuje robić różne pompki przynajmniej po 5 seri, ilość powturzeń zależy od ciebie (nie radze robic w pierwszej seri na maxa), a no i ostatnia seria powinna być wyczerpująca. Rób różnego rodzaju pompki (znajdziesz je w treningu domatora). Najlepiej rób co drugi dzień. Oczywiście nie jestem ekspertem ale sam zaczynałem robiąc tylko pompki i jakieś rezultaty było widać. To tyle.

Pozdro

Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2438
zacznijmy od tego,że jestem dziewczyną

dlaczego samymi pompkami nic nie zdziałam?
w treningu domatora znajdują się przecież niemal wyłącznie pompki na rozwój mięśni rąk!
co jest lepsze od pompek? sztanga?

Zambo, nie dam rady zrobić 5 serii na maxa z 30-sekundowymi przerwami! muszę wybrać: albo krótsze serie i krótsze przerwy, albo serie na maxa i długie odpoczynki - co jest lepsze?

jeszcze raz podkreślam, że moim jedynym celem, jest zrobić jak największą ilość pompek w serii (30-40), absolutnie nie chcę rozbudować sobie klaty!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 355
OK tak więc możesz robić 5-6 seri powiedzmy po 14-15 pow. co drugi dzień.
W następnym tygodniu powinnaś dodawać z 2-4 pow. Myśle ze powinno byc Ok

Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 178
nie jestem ekspertem ale robie okolo 2000 pompek jednorazowo powiem Ci jak zaczynalem: zaczynalem oczywiscie od 5 serii okolo 30 powtorzen, potem systematycznie dodawalem po 10 w zaleznosci od tego jak czulem sie na silach. Doszlo do tego ze zaczalem robic po 50 w serii wiec sprobowalem zrobic na maksa jedorazowo wyszlo 200 i tak systematycznie dodawalem az robilem jednorazowo 1000 i najwazniejsze codziennie trwalo to jakies 4 miesiace...liczy sie przede wszystkim cierpliwosc i stawianie poprzeczki coraz wyzej...dodawaj powtorzenia co jakis czas..cwicz intuicyjnie sama bedziesz wiedziala kiedy dodac...zycze powodzenia i napisz o rekordach

"przez ciernie do gwiaz przez trudy cierpienia do sukcesu"
"bol jest cena ktora trzeba zaplacic za sile"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2438
steele, moje głęboki szacunek,
to po prostu FENOMENALNE

w 4 miesiące doszedłeś do 2000 pompek?
kurcze niezły jesteś
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 82 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9030
http://www.sfd.pl/temat207207/

wrzuć do wyszukiwarki "pompki", jest tego troche
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mała klatka :/

Następny temat

Dla kobiety

Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt? Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt?