SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pomozcie z powtorzeniami..

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 845

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Mam taki problem gdyz cwicze na silowni juz troche, planow treningowych mialem wiele i tak ostanio zaczalem troche chodzic po stronach aby znalesc cos na temat cwiczenia na mase miesniowa no i sie zalamalem.
Na roznych forach i stronach mozna znalesc rozne informacje.
zrodlo nr 1: serie 4-5 powtorzenia 15-12
zrodlo nr 2: serie 3-4 powtorzenia 12-10-8-8
zrodlo nr 3: serie 3-4 powtorzenia 12-10-8-6
zrodlo nr 4: serie 3-4 powtorzenia 10-8-6-4
zrodlo nr 5: serie 3 powtorzenia 6-4-2-1

Przypominam ze chodzi mi o ilosc powtorzen na mase miesniowa.
Jesli mogli byscie doradzic ile powtorzen powinno sie wykonywac cwiczac klatke, a ile cwiczac np: biceps czy barki, bylbym wdzieczny.

pozdrawiam
Michal
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Różni ludzie różnie reagują , weż pod uwagę zródło 2,3,4 i poczytaj atlas ćwiczeń , tam również jest troszke opisane ,, znajdziesz go na pasku narzędzi chyba pod "forum"



------------------------------

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Na początek polecam każdemu lekturę Atlasu Ćwiczeń-http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107470

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
czytalem juz atlas cwiczen i nadal nie jestem pewien ile robic powtorzen aby trening byl najefektywniejszy.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107470


ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
aaa.....to żle że nie wiesz , , bo jest tam napisane że przedział <6 , 12> co oznacza ze nie ma idelnej liczby i jak już wcześniej napisałem na jednego może być ideałem 6 , a na innego 10 czy 12 . Osobiście polecam progresje ciężaru w granicach tych liczb np 12, 10 ,8,6, jedno powtorzenie mniej czy więcej nie ma znaczenia.Progresja w podstawowych złożynych cwiczeniach , w izolowanych moze być stała liczba powtórzeń.Najlepiej samemu sprawdzić co dobrze działa.



------------------------------

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
jak wyzej , wiec :
1. ćwiczenia podstawowe-złożone-wielostawowe(wyciskania, przysiady, podciągania itd) zakres 12-8 powtórzeń-progresja cięzaru
-przykład dla 3 serii: 12,10,8
-przykład dla 4 serii: 12,10,8,8
-przykład dla 5 serii: 15,12,10,8,8,(tylko przysiady)

2.ćwiczenia izolowane zakres powtórzeń 8-10 stały ciężar



_we need a new vehicle_
I nie jestem żaden master tylko fu.ckmaster
JAGODKA jest świetna
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
dzieki za odpowiedzi, najprawdopodobniej bede robic 12-10-8-6. zobaczymy jaki bedzie efekt.
Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
6 to już siła, a nie masa, a przy nogach to polecam więcej.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CZY JA DOBRZE CWICZE?????????????

Następny temat

CZY ZAKWASY SĄ DOBRE??