SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1159 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13295
potrzebuje pomocy w doborze planu treningowego, kilka dni temu wszedłem w posiadanie ławeczki z wyciągiem, rozpietkami i modlitewnikiem oraz ławeczkę skośną/prosta do brzuszków. Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o ćwiczenia siłowe, nie mam pojęcia co i ile mam podnosić (nawet nie mam jeszcze ciężarów ) oraz ile powtórzeń/serii wykonywać, rzeźba king konga nie jest moim celem, w/w sprzęt kupiłem aby po prostu systematycznie ćwiczyć dla sprawności fizycznej i nie mam zamiaru się katować. Na siłowni w całym moim życiu bylem nie cale 2 miesiące. Dodam ze chodziłem do szkoły sportowej (duzo biegania,plywania, jestem rozciagniety i ogolnie wysportowany) przed wakacjami postanowiłem zrobić a6w i zacząć biegać - spadło mi 6 kg przez około 2 miesiące a nawet nie miałem zamiaru się odchudzać, nie stosowałem żadnej diety. Licze na pomoc i z góry dziękuje :)


%BF - Procent tkanki tłuszczowej [Body Fat Percentage]:

Deurenberga formuła 1: 11.8 %
Deurenberga formuła 2: 9.85 %
Leon: 10.49 %
Knapik [tylko dla mężczyzn]: 11.82 %
Gallager: 9.94 %
Jackson-Pollock: 8.35 %
Heritage study: 11.17 %
Średnia: 10.49 %

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 63

Wzrost: 178

Cel treningowy: sprawność fizyczna

Staż treningowy na słowni: 2 miesiące

Uprawiane inne sporty: biegam, pływam

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka - wyciąg,rozpietki, ławeczka skośna/prosta do brzuszków, hantle, drążek w drzwiach.


Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Zmieniony przez - bananaya w dniu 2008-07-29 02:01:12

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu

Ekspert SFD