SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pomoc z brzuchem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1125

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2027
cwicze dosyc intensywnie brzuch co 2 dzien po 100-140 brzuszkow zeby sobie wyrobic lekkiego tzn. 6 paka po 2 miechach jego cwiczenia wyrobilem sobie dosyc mocno 4 gorne kostki dolnie troszke mniej ale moj problem polega na tym ze im wiecej cwicze brzuszki tym moj brzuch bardziej wystaje do przodu jak bym pil za duzo piwa zamiast robic sie plaski jakies porady?

"Trzeba byc jak tygrys, miec respekt u innych ale byc silny"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 287 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4279
Sprobuj a6w(6 weidera:)http://fitness.magicsport.pl/anusia/a6w1390rh9vx.jpg ,albo spiecia z nogami w gorze:)(ugiete kolana!
pozdro('');

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-04-08 09:42:41

http://www.sfd.pl/Ciasna_ale_wlasna:_Silka_piwniczna:_-t397371.html moja silka:)
polepszona silka o dodatkowe sprzety od strony 5 do konca;]

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 2463 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34427
To normalne, ze brzuch wystaje bardziej. Mięśnie rosną i wypychają zalegającą na nich warstwę tłuszczyku do przodu. Żeby widać było tylko 6paka musisz spalić ten tłuszcz.

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 45m11s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
Mam podobny problem, tyle że właściwie, to mam niewiele tłuszczu na brzuchu. Mam raczej wrażenie, jakby to objętość moich wnętrzności się powiększyła i wypychała mi brzuch.
Codziennie ćwiczę albo 6 weidera, albo spięcia brzucha.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
Dobrym ćwiczeniem na dolne mięsnie brzucha jest unoszenie nóg w zwisie na potęczach.

Początkowo mozesz robić ze zgiętymi kolanami do brody, natonmaist gdy mięsnie Ci się wzmocnią spróbuj na wyprostowanych nogach.
Co do płaskiego brzucha- konieczna jest dieta redukcyjna. Gdy tłuszcz ulegnie całkowtemu spaleniu, wówczas bez spinania będzie widdac 6-cio pak . pamiętaj o tym, że tłuszczuy nie spalisz miejscowo.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2027
te unoszenie zgietych nog do brzucha tez robie. W jaki sposob spalic ta nadmierna wartswe tluszczyku tylko nie chce sie glodzic bo robie cwiczenia na mase a glodzeniu nie przyja przybieraniu na mase. Basen sauna moze pomoc? albo jakies specyficzne cwiczenie

"Trzeba byc jak tygrys, miec respekt u innych ale byc silny"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5738
Zgadzam sie z poprzednikiem unoszenie nog do przodu ;]
Dobrze robi na dolne partie miesni brzucha
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5738
Tylko ciężki i sumienny trening przynosi skutki ;=]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
posłuchaj:
aby spalić zalegającą tkankę tłuszczową musisz mieć ujemny bilans kaloryczny, co jest antagonizmem do budowania masy.

Póki robisz mase rozbuduj mięśnie brzucha ( świczenia z obciązeniem, np trzymnajac krążek za głową, lub na klatce piersiowej). Po sesji treningów na mase zrbó sobie treningi na rzeźbę.

Gdy mięsnie nabiorą troszke masy, łatwiej będzie Ci je wyrzeźbić

pzdr.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2027
czyli jednym slowem wcinac wszystko i nie przejmowac sie puki robie mase

"Trzeba byc jak tygrys, miec respekt u innych ale byc silny"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 13305 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45246
oczywiście że nie bo chyba masy tłuszczowej nie chcesz ?

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Priorytet klatka i barki - co robic?

Następny temat

juz chyba ost wersja massa PLAN ???

Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie