SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pomoc w IF! nie chudne!

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2432

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
witam,
mam 25 lat, 187 cm wzrostu, 95 kg wagi, bf% ok 20%.
tluszcz odklada mi sie tylko i wylacznie na brzuchu i twarzy + lekka ginekomastia, hormony mam w normie, kiedys mialem na to mase badan.

Cwicze juz dluzszy czas, 115 w plaskiej, podciaganie 5x5, mc 120 kg

Problem w tym, ze nie mam problemu z nabieraniem masy, za to nie moge schudnac, teraz mam jeszcze kontuzje kolana, ktora mnie wyklucza z aerobow. MC moge robic na prostych nogach, a na dwuglowy mam cwiczenia na wzmocnienie, lekko modyfikuje poprostu trenigni, to nie problem, cisne prawie kompletny plan.

Probuje schudnac na IF, trening silowy 3x w tyg, 200g bialka na dzien, ok 25-30% z tluszczy, reszta ww.

Pracuje siedzaco, wiec nie mam zbyt duzego zapotrzebowania.
Zaczalem od 2600/2000 kcal, waga poszla w gore o 3kg, sila mocno tez, wizualnie ciut lepiej, ale chcialbym zgubic moj wielki brzuch (bo tylko tam i na twarzy mi sie odklada). Z oknem zywieniowym udalo mi sie zjechac do 4h.
W ciagu 6 tygodni tego cyklu zjechalem do 2200/1700 i waga caly czas stoi!

Zjezdzac dalej? Co jeszcze moge zrobic? Prosze o jakies porady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30893
Wrzuc diete w formie zrzutu, redukcja to nie tylko deficyt kcal, ale takze makroskladniki i produkty.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
rozpiska z dnia treningowego, dokladnie ze wczoraj:

piers z kurczaka: 480g

ryz brazowy: 140g

bulka grahamka: 100g

olej lniany: 20g

orzechy wloskie: 25g

migdaly: 20g



jogurt naturalny: 100g

twarog poltlusty: 250

scitec whey: 40g



2197 kcal



BTW: 210, 74. 172 g

BTW: 31, 30, 38%



W DNT jem podobnie, tyle, ze obcinam glownie ww, tluszcze tez.

Nie robie dokladnej rozpiski, bo gotuje sobie wieksza porcje, ktora jem na 2 raty + twarog przed snem, czasem wiecej ww z kurczakiem, bez pieczywa. Do tego duzo swiezych warzyw.

Czasem mieso podsmaze, na oleju z pestek winogron, wtedy go normalnie wliczam.

Probowalem mieszac tez w proporcjach ww i tluszczy, ale ze srednim skutkiem. Wszystko licze.



Przez jakis czas po treningu wcinalem do 100g gainera, moze spieprzylem sobie przez to metabolizm? Gdzies wyczytalem niedawno ze ww proste na IF po treningu moga sporo napsuc.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30547
Hmm ja na początku redukcji byłem na LF potem wlazłem na LC i dalej dobrze schodzi wszystko tyle ,ze aeroby robiłem + ciężkie treningi przysiady/podciągania/martwe i dobrze schodziło,dziwne ,z e CI waga nie spadam skoro masz dość spory deficyt ja od 4 tyg jem 2k kcal i waga cały czas leci w dół więc dziwna sprawa,a co do IF i ww prostych niektóre osoby wpieydalają dość sporo cukrów prostych i robią redukcje (znam osobiście)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
no wlasnie, tutaj jest problem.
Cale dziecinstwo bylem otyly, probowalem wszystkiego od ok 20. roku zycia.
Dopiero od ponad 1,5 roku jestem na IF i systematycznie chudne, tj nic spektakularnego, ale na fotach z poczatku jestem wyraznie grubszy.
Teraz zaczalem liczyc kalorie i mam zonk.
Jakbym nie uderzal i ile nie jadl, poprostu nie chudne, albo strasznie wolno.
Dlatego szukam pomyslow, co z tym zrobic.

Zmieniony przez - AnonimowyB w dniu 2013-09-20 15:31:58
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30893
1.5 roku jestes na IFie ? co 12 tygodni powinienes wchodzic na 0 bilans kcal aby dac organizmowi odpoczac od deficytu kcal.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30547
No i tu masz odpowiedź ;] organizm chce Tłuszcz żeby przetrwać coś mi się wydaje ,że metabolizm masz w choooy spowolniony ;x
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
Cykl zaczlem od 2600/2000, tak pociagnalem ok 3,5 tygodnia, az wyszlo, ze przybralem 3 kg. Raczej miesnie, nabralem sporo sily, obwod pasa, stal w miejscu. Dopiero wtedy zaczalem zjezdzac i sie wszystko zatrzymalo. Nie wiem teraz, czy sprobowac uciac dalej, czy sobie odpuscic.

Dodam jeszcze, ze ok rok temu sobie trenowalem, jedzac ok 1500 kcal (mialem jakies pojecie o zywieniu, ale nie bawilem sie w liczenie, tyle ze jadlem sporo bialka, z paczke ryzu i nieco migdalow + oliwa), nabralem troche masy miesniowej, ale i wtedy chyba jedyny okres, kiedy zauwazalnie chudlem!
Zawsze chudlem dopiero, gdy jadlem ekstremalnie malo.

Sprobowac jeszcze obciac, czy zresetowac jakos cialo? Z 2 strony ten cykl zaczalem z dosc wysokiej jak na mnie podazy kalorii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
zastanawiam sie jeszcze, czy nie zrobic sobie moze poprostu jakiegos refeed day?
Co polecacie? Serio przyda sie jakas pomoc, bo jestem juz psychicznie tym zmeczony, mam ochote jeszcze przyciac kalorie, ale wiem, ze to moze byc glupota.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30547
ja robie co jakiś czas cheat/reefed ale u mnie chociaż mam zaplanowane na cheacie jakieś dziadostwa to i tak kończy się na liczeniu kcal i większej ilości ww xd
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1752
Ja miałem podobny problem co twórca postu głównego,w ,moim przypadku pomogło przestawienie okna żywieniowego na inne godziny nieco wcześniejsze i waga systematycznie znów spadała
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

IF - rozne pory treningu

Następny temat

IF... Dla mamy :)

Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Kiedy robić przerwę w treningu? Kiedy robić przerwę w treningu? Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki