SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc w ćwiczeniach na rzeźbę (redukcję)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 546

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30
Witam wszystkich,

Mam takie pytanie/prośbę, planuję wybrać się na siłownię, ale jak do tej pory nie miałem z nią styczności bo brakowało czasu oraz nie było takiej potrzeby. Postanowiłem zrobić coś ze swoim wyglądem: w wieku 22 lat i wzroście 193 ważyłem 127kg, od 13 lipca tego roku jestem na diecie (prowadzony przez dietetyczkę) i na dzień dzisiejszy ważę już 101 kg - 26 kg mniej - gram od 12 lat z kilkoma rocznymi przerwami "profesjonalnie" w piłkę nożną (treningi 2-3 razy w tygodniu + co sobota mecz) do tego praca fizyczna po 8h dziennie od poniedziałku do piątku. Czy mógł by mi ktoś rozpisać jaki trening i ćwiczenia wykonywać w celu rzeźby/redukcji - chodzi mi dokładnie aby było napisane, kiedy? jakie partie? itp, itd. cały czas jestem na diecie - przynajmniej jeszcze przez 2 miesiące

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 101

Wzrost: 193

Cel treningowy: redukcja/rzeźba

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): brak

Dieta: tak, od 13 lipca prowadzony przez dietetyczkę, jeszcze min. przez 2 miesiące w celu stabilizacji wagi

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 63608
trening zwykly bez zadnych wymyslow i komplikacji