SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

podciągnie-pytanko

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3184

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1168 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9046
Nie umiem się podciągnąć ani razu i chcę to zmienić.

Czy można podciąganie [samo podciąganie!] zrobić jako odzielny trening? Chciałbym to robić w dzień kiedy ćwicze plecy [albo przed treningiem,albo po] albo w dzień wolny od treningu. Co o tym sądzicie, czy jest to dobry sposób?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 3691 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 84035
Chciałbym to robić w dzień kiedy ćwicze plecy [albo przed treningiem,albo po]

Włącz normalnie do treningu. Dlaczego tak nie chesz?
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 779 Napisanych postów 4134 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 123643
Rób normalnie w trakcie robienia treningu pleców. Nie wiem czy to nie zakłóci Ci regeneracji, ale mój kumpel podciagał się (oprócz treningu pleców) około 3x w tygodniu. Siła mu poszła, ale gorzej z wyglądem i masą. Ja jednak proponuję Ci cierpliwie kontynuować normalny trening. Z biegiem czasu podciągniesz się wkońcu!

POZDRO
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1168 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9046
Bo ja mam drążek/belke/ nie na siłce i jest problem... zamierzam go [drazek] dopiero dziś kupić i będzie u mnie w pokoju na drzwiach [1piętro-siłka piwnica] albo na tarasie [ok.30m].

A może jakbym zrobił tak. Podciągnie dodał bym do mojego treningu > http://static1.sfd.pl/1/images2006/20060203205653.gif
Plecy dał bym na początek, zrobił bym rozgrzeweczke i poleciałbym szybko na drążek, walnąłbym... no właśnie jak ja mam to ćwiczyć? ... i wróciłbym dalej na trening.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13387
nie wiem ale moze dostane po lbie za te slowa..... moim zdaniem nie ma sensu jechac splitem w wypadku gdy sie nie ma podstaw, bo co jak co ale imo podciaganie zalicza sie do 5 cwiczen ktorymi przejedziemy caly organizm tak ze dostanie po dupie, tak wiec jaki sens jechas splitem ? imho (choc oczywiscie moge sie mylic) rob przez jaklis czas pompki, brzuszki, podciagania w domu, zapisz sie na basen, koszykowke, sw lub jakis inny sport, a jak wyrobisz sobie ogolna sprawnosc to zacznij bawic sie silownia.

odsylam do wyszukiwarki i postu jednego z modow treningu - mawashi`ego.

doradca w AD

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1168 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9046
Bo ja mam drążek/belke/ nie na siłce i jest problem... zamierzam go [drazek] dopiero dziś kupić i będzie u mnie w pokoju na drzwiach [1piętro-siłka piwnica] albo na tarasie [ok.30m].

A może jakbym zrobił tak. Podciągnie dodał bym do mojego treningu > http://static1.sfd.pl/1/images2006/20060203205653.gif
Plecy dał bym na początek, zrobił bym rozgrzeweczke i poleciałbym szybko na drążek, walnąłbym... no właśnie jak ja mam to ćwiczyć? ... i wróciłbym dalej na trening.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1168 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9046
Ale ja już na siłce ćwicze od końca września.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13387
no ok, ale zadaj sobie pytanie... skoro nie jestes wstanie sie podciagnac ani razu, to jaki jest sens wykonywac duzo różnych cwiczen na powiedzmy najszerszy, gdy nie jestes wstanie wykonac ani jednego powtorzenia podstawowego cwiczenia na nie?? moim zdaniem po prostu dla ciebie (nie wiem jak jest z innymi grupami, ale ogolne zdanie na ich temat mi sie buduje) postaralbym sie najpierw zbudowac ogolna "sila" organizmu, a jak juz chcesz bardzo silke to raczej tening calosciowy a nie split(moze jakis obwodowy?). jesli jednak bardzo chcesz jechac juz dalej splitem to imo nie rob podciagania sie narazie tylko sciagaj drazek wyciagu, a potem z czasem gdy sila ci wzrosnie zamien to na podciagania.

ja osobiscie gdy nie moglem sie podciagac na poczatku po prostu podsakiwalem i opuszzaelm sie bardzo wolno, potem z czasem zaczalem sie podciagac

doradca w AD

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1230
witam jak cwiczysz z kims to pros kogos aby ci pokagal<podnosil cie za kolana>sproboj jak nieprobowales

<<<<<<<<---->>>>>>>>>>

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 443 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3558
tak jak mowi moj poprzednik.przy podciaganiu sie duzo daja ruchy wymuszone.jelsi cwicyzs zz kims to nieCh ci narazie pomaga,a jak nie to podstaw sobi ejakis podest i wchodz na niego a puzniej sie opuszczaj

Codzienny terror w drodze do chwały,
bo życie jest zbyt krótkie, aby być małym !!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1168 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9046
trzy kawki masz soga... a ciesz sie
Właśnie ja chce robić tak jak ty napisałeś, podskakiwac na stołku, a potem się powoli opuszczać.
To chyba narazie sobie odpuszcze te podciąganie, poczekam do następnego cyklu bo wtedy Michaił chyba dał do planu podciąganie, to sobie wtedy popróbuje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bandaże

Następny temat

tylko dla zaawansowanych

Rolada żyrafa Rolada żyrafa Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka  Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Uzależnienie od alkoholu - sygnały ostrzegawcze Uzależnienie od alkoholu - sygnały ostrzegawcze Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija?