SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

plecy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1450

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
mam pare pytan;
-co robic? martwy ciag na prostych nogach podczas treningu nog, czy typowy martwy ciag podczas treningu plecow (to cwiczenie ma byc zarowno na plecy jak i na dwuglowe ud, gdyz nie mam innych urzadzen do cwiczenia tej partii nog)jesli mialbym robic ten drugi martwy ciag to lepiej wykonywac go jako pierwszw cwiczenie na plecy czy jako ostatnie? albo moze wogole odpuscic sobie martwy ciag w trosce o kregoslup?
- jakie jescze cwiczenia powinienem robic aby rownomiernie rozwijac plecy ( mam do dyspozycji drazek, sztange, atlas, sztangielki)?
dodam ze ma to byc typowy trening na mase, poprzedzony trenigami wprowadzajacymi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

JEŻELI GDZIEŚ JUŻ ODPOWIADAŁEŚ NA TE PYTANIA- WKLEJ PROSZĘ LINKA OD ODPOWIEDZI

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
trenuje ze 2lata, ostatnio cwiczylem takim treningiem na sile+masa (2,1 serie rzgrzewkowe + 1 cizeka seria z pomoca kolegi 10-6powt., efekty byly calkeim dobre)teraz robie sobie okres lekkiego treningu po ktorym chcialbym zrobic taki typowy trening na mase, mam juz jego plan w glowie tylko wlasnie nie wiem jak odkladnie i prawidlowo zrobic plecy, dodam ze wioslowanie sztangielka i lezac na maszynie odpada bo ich jakos nie czuje.Mam drazek w drzwiach wiec podciagac sie na nim nie moge z bardzo szerokim rostawem rak, ale jakos idzie. chyba napisalem wszystko co jest potrzebne. ;D
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Grupa dla Ciebie:

TRENING CYKLICZNY-GRUPA III
SZABLON DZIAŁANIA
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/128

DYSKUSJA-PYTANIA-ODPOWIEDZI-KOLEJNE CYKLE
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105065


ZACZNIJ OD CYKLU I A POTEM IV

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
kurde wszystko ladnie, czytalem duzo o tym treningu cyklicznym lecz pojawil sie problem, zgodnie z zaleceniami cyklu I przez najblizsze 2 tyg robie obwody potem jednak mam robic trening 4 razy w tyg ( 2 treningi lekkie i 2 ciezkie)lecz nie mam wogole takiej mozliwosci ( matura itp, na silownie do ktorej bym mogl chodzic 4 razy w tyg nie mam kasy :/)co mam z tym zrobic moze po tych obwodach dac cykl III a potem odrazu IV? sam nie wiem :(
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Są też programy na 3 dni treningu- poczytaj

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
kurde mzoe jestem slepy albo jakis nie ten tego :D, ale w cyklu I w 2 tygodniowym okresie BAZA nie widze zadnego planu na 3 treningi w tyg.
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
a czytales inne cykle ?? na dalszych ?STRONACH??? ????

ŁDZ & WAWA UTD. (faku & tribal) SPAM GANG JŁ
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
czytalem, ale mi chodzi o cykl I 3i4 tydzien treningu, jesli masz do niego trening na 3 dni w tyg to bardzo prosze o wklejenie go tutaj.
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077


ŁDZ & WAWA UTD. (faku & tribal) SPAM GANG JŁ
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Tydzień 1 i 2 (1-14 IX-delikatne wprowadzenie-trening obwodowy)

Tutaj korzystamy (w zależności od możliwości sprzętowych) z programów III/1 do III/6

-wykonujemy treningi 3x tyg. co drugi dzień
-na każdym treningu 3 obwody po 12 ćwiczeń

Taki trening robie przez najblizsze 2tyg, potem mam robic:

Tygodnie 3-4 (15-28 IX-BAZA)

Tutaj korzystamy (w zależności od możliwości sprzętowych) z programów III/7-III/10

-wykonujemy 4 treningi w tygodniu w systemie: 2 dni treningu-1 dzień wolny-dwa dni treningu-dwa dni wolne (A-B-W-A-B-W-W)
-każda grupa trenowana jest 2x w tygodniu
-w tygodniu zawsze przeplatamy treningi lżejsze z ciąższymi-tj.:


i nie znalazlem do tego terningu wersji na 3razy w tyg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jeszcze raz prosze o rade!!!

Następny temat

Dobry trening??

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein