SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

plan treningowy na masę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 785

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
witam! chciałbym się dowiedzieć, czy plan, który teraz robię na siłowni ma w ogóle sens. Mianowicie: poniedziałek: klatka+barki środa: plecy+biceps piątek: nogi+triceps. Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź, bo nie wiem czy opłacalny jest taki trening, czy po prostu zmarnuję swój czas.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Viren Doradca
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Zalezy od ćwiczeń/ilości serii i DIETY.


Pzdro

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
no rozumiem, ale mnie chodzi o to, czy takie powiązania dają są sensowne. Plecy+biceps, nogi+triceps. Słyszałem, że trenowanie 3 razy tricepsa nie ma sensu, bo zarówno przy klatce jak i przy plecach pracuje triceps.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12063
nie plecach tylko przy barkach.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
a jeśli chodzi o ćwiczenia:
klatka:
wyciskanie hantli poziomo 4x (12-6 powtórzeń)
rozpiętki skos 4x (12 powtórzeń)
wyciskanie sztangi skos 4x (12-6 powtórzeń)
wyciskanie hantli skos w dół 3x (12-6 powtórzeń)
barki:
wyciskanie hantli 3x (12-10 powtórzeń)
unoszenie hantli wzdłuż tułowia 3x (12-10)
podciąganie sztangi w opadzie 3x (12-10)

plecy:
wyciąg z dołu 4x (12-6 powtórzeń)
Podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie tułowia w przód 4x (12-6)
i tutaj właśnie nie wiem co dodać to robię Ściąganie w siadzie linki poziomego wyciągu 4x (12-6)
biceps:
unoszenie naprzemienne sztangielek na skosie 3x (12-6)
unoszenie sztangi stojąc 3x (12-6)
modlitewnik 3x (12-6)

nogi:
przysiady ze sztangą 4x (12-6)
wyprosty nóg w siadzie 4x 10
łydki w siadzie 4x 10
triceps:
wyciskanie sztangi francuskie 3x (12-8)
ściąganie linek oburącz 3x (12-8)
wyciskanie hantli zza głowy 3x (12-8)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12063
nie mozesz cwiczyc 4 razy w tygodniu ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
niestety nie mam takiej możliwości. Wiem, że to rozwiązałoby mój problem, ale dlatego zwracam się z tym do was, jak najlepiej rozplanować trening na 3 dni. Zależy mi na tym, żeby robić klatkę z barkami.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12063
a dlaczego akurat klatke z barkami? ja po dorbym treningu klatki nie mam kompletnie sil na barki :) ja mam takie cos :
pon klatka bok barkow
sroda przod barkow rece
piatek plecy tyl barkow
sobota nogi
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
spoko ;) a jeszcze jakbym się mógł poradzić nie zakładając nowego tematu... jeżeli chcę w szybkim tempie powiększyć biceps, jakie ćwiczenia powinienem wykonywać. Wiem, że na wolnych ciężarach, ale czy większą ilość serii? czy raczej dać mu więcej czasu na regenerację i pozostać przy 9 seriach?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12063
;p co Wy macie z tymi bicepsami wszyscy ja polecam podstawowe cwiczenia czyli uginanie ze sztanga mlotki modlitewnik. 9-12 serii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
chodzi mi po prostu o to, że wszystko rośnie oprócz właśnie bicepsa.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rzeźba/Siła

Następny temat

Trening dla poczatkujacego..

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki