SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41
Witam

Ćwiczę od ponad roku jednak dopiero jakieś 3 miesiące temu zacząłem chodzić na siłownię. Wcześniej ćwiczyłem w domu, ale było to takie nieprzemyślane machanie hantlami, robienie pompek itp. Teraz trochę się ogarnąłem i są już pierwsze efekty - siła idzie w górę, masy przybyło 3 kg.

Jako iż nie mam za wiele czasu wszelka aktywność musi mieć miejsce rano i wieczorem. Dlatego wstaję przed 5 i biegam około 30 minut 4 razy w tygodniu (przerwy w środę i w weekend). Później, jeszcze przed pracą idę na siłownię - mam do niej swobodny dostęp i za darmo ale nie jest też najlepiej wyposażona (coś za coś). Mam na to około 45 minut dziennie.

Mój program, który sam dobrałem wygląda tak:
PONIEDZIAŁEK - klatka piersiowa i nogi:
- wyciskanie na ławce poziomej (10,8,8,6,6)
- wyciskanie na ławce skośnej (10,8,8,6,6)
- rozpiętki na ławce lekko skośnej (12,10,10,8)
- prostowanie nóg w siadzie (5x15)
- uginanie nóg w leżeniu (5x10)
- brzuszki na ławce skośnej

WTOREK - brzuch i aeroby (wieczorem około 30 min. na rowerku treningowym)

ŚRODA - barki i plecy:
- ściąganie drążka wyciągu do klatki (12,10,8,8) - jestem niestety jeszcze za słaby na podciąganie na drążku
- podciąganie sztangi łamanej wzdłuż tułowia (4x12)
- wiosłowanie ze sztangą w opadzie tułowia (10,8,6,6)
- arnoldki (4x12)
- szrugsy (4x15)
- martwy ciąg (10,8,6,6)
- brzuszki na ławce skośnej

CZWARTEK - brzuch i aeroby (wieczorem około 30 min. na rowerku treningowym)

PIĄTEK - ramiona:
- wyciskanie hantli z supinacją nadgarstka (5x10)
- wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu (10,8,8,6,6)
- wyciskanie sztangi łamanej na bicepsy (4x10)
- prostowanie ramion na wyciągu górnym (4x10)
- brzuszki na ławce skośnej