SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

plan masa jakosc

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 649

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1116
WIEK: 19
WZROST: 185
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2 lata 2 miesiace
WAGA CIAŁA: 88
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ: 15
PRZYSIAD: 50kgx15 +30kgx10 (z ostatniego treningu, zdejmowane obciążenie, nie na maxa)
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - nie robie
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] - nie robie
WIOSŁOWANIE SZTANGI : 50kgx15+30kgx10 (ostatni trening, zdejmowane, nie na maksa)
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - nie robie
INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] :

MASA JAKOŚCIOWA

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : 6-8

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] : redukcja 6-8
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:
nie ja rozpisywalem, na minusie niewiele (~300kcal)

JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU:
nie znam sie, musze albo zamowic, albo skonstruuje z pomoca sfd. trzymam sie wszystkich zasad , spokojnie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: bcaa przed po, gainer po
dzien 1
plecy
drążek nachwyt 3xmax (~10 powt. z pomocą maszyny)
drazek wyciagu gornego, lokcie na zewnatrz, w opadzie sciagam go do kolan i wraca na wysokosc klatki, ruch jak przy plywaniu motylem - nie wiem jak to sie nazywa 3x10
wioslo sztanga podchwyt 3x10
wyciąg poziom wąsko, mlotek 3x10
grzbiety 3x20 na ławeczce (rzymskiej?)

tric
porecze 3xmax (~10)
wasko wycisk 3x10
podchwyt jednoracz linka od wyciagu 3x10 - - - dobrze dobrane cwiczenia?
dzien 2
barki
wycisk hantli 3x10
na boki 3x10
na boki w opadzie 3x10
szrugsy 3x15
dzien 3
nogi
przysiad 4x10
(dorzucic wykroki?)
prostowanie 3x10
uginanie 3x10
wspiecia z hantlami 3x15-20

biceps
łamana szeroko 3x10
supinacja siedzac 3x10
modlitewnik 3x10
dzien 4
klatka
hantle skos 4x10 (chce w ostatniej serii 2 powtorzenia w fazie pozytywnej z pomoca, w negatywnej samemu)
maszyna plasko 3x10
hantle plasko 3x10
rozpietki hantle 3x15

brzuch mam obcykany.
Pytanie zasadnicze: jakie zakresy powtorzen proponujecie po 2 miesiacach cwiczenia wytrzymalosciowego (seria to 15 powtorzen + 10 powtórzeń ze zdjetym obciazeniem). Chce robic mase jakosciowa i do tego plywac i biegac. Mysle ze 10 bedzie ok (tak z przyzwyczajenia), ale jezeli w polaczeniu z plywaniem (krotkie dystanse - glownie motyl i kraul) ma sie lepiej sprawdzic progresja to powiedzcie.
Na redukcji plywalem 40 minut po kazdym treningu i biegalem godzine w dni nietreningowe. Na masie jak rozumiem lepiej rozdzielic aeroby od treningu silowego i np plywac przed treningami (rano, a silownie wieczorem) np 30 minut i biegac w dni nietreningowe interwaly np?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Usunięty przez apokalipsa za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1116
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3299
jaki typ

Odpal, odleć jak najdalej... ;)

www.pajacyk.pl 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 2591 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 62928
laikiem to Ty jestes patrzac na twoje wyniki silowe i 'plan' ;]
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1116
no dobra, ale to co jest nie tak pisz
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303848
Zaraz zaraz. To jakiej masy nabierzesz zależy w 95% od Twojej diety. Jeżeli tego nie wiesz to nie rozumiem co robisz w tym dziale
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1116
Hubert, ale napisalem przeciez ze nie ja ja raczej bede robil. Dietetyk. Jezeli nie bede mial kasy to sprobuje sam, ale narazie zostaje przy poprzedniej wersji.

Zmieniony przez - q34q34 w dniu 2011-01-22 12:22:29
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303848
Więc jeżeli dieta będzie ok to stosuj typowy masowy plan gdzie główne ćwiczenia w zakresie 6-8 powt, pomocnicze 8-10 a izolowane 12-15. Bez cudów, solidny plan skonstruowany wg zasad planowania treningu kulturystycznego.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1116
Czyli zmienic jak rozumiem zakres powtorzen. SPoko. A co myslisz o plywaniu rankami (po sniadaniu) przed popoludniowa silka? Wiem ze ze stricte kulturystycznym treningiem sie nie laczy intensywne plywanie, ale po prostu lubie to i masa nie musi isc szybko. Czy rzeczywiscie jezeli aeroby ograniczy sie do <40 minut bedzie sie dalo je stosowac? czy interwaly?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303848
A co myslisz o plywaniu rankami (po sniadaniu) przed popoludniowa silka?

Dostosuj do tego swoja dietę. Jednak w kontekście budowania masy mięśniowej nie jest to dobry pomysł.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska do oceny

Następny temat

Pomocy z planem