SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

plan do oceny push pull

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 240

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 133
Witam, chciałbym przedstawić mój plan do oceny, może coś jest do poprawienia. Celem jest zwalczenie stagnacji ( ciężary nie idą w góre ) i budowa masy.
Do tej pory ćwiczyłem klasycznym 3 dniowym splitem, .
Myślałem też żeby zrobić push pull b, dobierając troche inne ćwiczenia żeby atakować pod trochę innym kontem , czy obecny powinien wystarczyć ?
Czy serie do ćwiczeń są ok, czy też jest coś do zmiany ?

Push
(czworogłowy uda, klatka, przód barków , triceps )
1. Przysiady 5x5
2. Wyciskanie na płaskiej 5x5
3. Wyciskanie sztangielek na skośnej 3s (8-10)
4. Wyciskanie żołnierskie 4x5
5. Wyciskanie wąskim uchwytem 3x5
6. Francuzy 3s (8-10)
7. Wspięcia na palce 3s (10-12)
8. Przedramie 2s (10-12)

Pull
dwugłowy uda, plecy , bok i tył barków biceps.
1. Podciąganie na drążku 2s
2. Martwy Ciąg 5x5
3. Wiosłowanie 3s (8-10)
4. Uginanie nóg w leżeniu 3s (8-10)
5. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s (8-10)
6. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2s (8-10)
7. Uginanie ramion ze sztangą 5x5
8. Uginanie sztangielek z supinacją 3s ( 8-10 )

Mam mały dylemat odnośnie barków, czy zostawić samo podciąganie a wyrzucić unoszenie w opadzie, czy zmienić coś innego jeszcze ?
Rozkład treningów - pon wtorek, piątek sobota


Zmieniony przez - hugoxk w dniu 2017-02-22 15:15:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2177 Napisanych postów 36604 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266679
Jeśli swoje już dźwigasz to na pewno nie dasz rady robić dwa razy w tygodniu ciężkich siadów i mc.
Znajdź jakieś zamienniki dla drugiego zestawu treningowego.

Gdzie ankieta działu ? Gdzie jakieś info o Tobie ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do Oceny

Następny temat

Siła a stymulanty na redukcji

TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie? Jak ćwiczyć na masie? Jak ćwiczyć na masie? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować?