SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

plan 5dniowy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 192

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 223 dni Przeczytanych tematów 36
Witam co myslicie o takim połączeniu:
Pon. Plecy (silowo)+3cwiczenia triceps+2cwiczenia barki
Wto. Klatka + biceps + łydki (silowo)
Sr. Uda czwórki. Barki ćwiczenia mały ciężar więcej powtórzeń. Triceps 3 ćwiczenia mały ciężar wiecej powtórzeń
Cz.Klatka biceps lydki (maly ciezar technicznie)
pia. Uda dwojki plecy (maly ciezar technicznie). Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 223 dni Przeczytanych tematów 36
Czy lepiej tak :
Pon.silowy:
Plecy,barki,triceps
wt.silowy:
Klatka,bicrps,łydki
środa.
uda czwórki (silowo)barki (mniejszy ciezar techniczne)
Czw. Maly ciężar technicznie:
Plecy.Uda dwojki.triceps
Pia.Maly ciezar technicznie:
Klatka.biceps.łydki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena cyklu

Następny temat

Test coopera

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina