SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwszy plan .. pomóżcie mi go ułożyć !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 799

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106
Witam... Mam 16 lat, 178 cm wzrostu i jakieś 60 ]kg ... Ćwiczyłem przez 1 msc ogólnorozwojówkę i chcę zacząć z jakimś planem, jestem trochę w tym zielony ale z tego co czytałem na forum do powinienem chyba zacząć z FBW .. pomóżcie mi ułożyć odpowiedni plan ... Staram się dobrze odżywiać.. Chce żeby plan był na masę bo jestem trochę chudy ;// Sprzęt to : wyciąg, ławeczka, hantle, drążek i ławeczka do brzuszków ... PROSZĘ o pomoc w planie !!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 964 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16187
Poszukaj czegoś na forum. Jest PEŁNO planów, na pewno coś znajdziesz

"[...] jak się nie ma forsy, wszystko idzie jak k***ie w deszcz." - Julio Cortázar
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, jedziesz zbyt wolno” - Sir Stirling Moss

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3860
uloz sobie cos sam na podstawie planow ktore znajdziesz na forum, stosuj sie do regul, ilosc serii itd.
nastepne wklej tutaj plan ktory sam ulozysz, a my pomozemy Ci go poprawic, nie ma tak latwo, nikt za Ciebie nie bedzie planu calego ukladal

Through every dark night, theres a bright day after that.