SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pierwsza masa

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 540

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 352 dni Przeczytanych tematów 754
Cześć, przede mną pierwsza masa :) Chciałbym się poradzić o krete i białko. Czy warto taki zestaw zakupić? Jak to dawkować itp. Siłka 3 razy w tygodniu. Waga 67 kg i planuje coś dodać masy mięśniowej ;) Co do michy to raczej 10 zasad zdrowego żywienia i informacje zaczerpnięte z sfd.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 6277 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 255278
Kreatyna ok zwykle mono wystarczy, bialko to w zależności czy z miski dostarczasz tyle ile potrzebujesz wg wyliczeń kalorii
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 352 dni Przeczytanych tematów 754
właśnie myślałem nad mono. Jest jakaś różnica nad proszkiem czy tabletkami? Jakaś dobra kreatyna godna polecenia? białka wychodzi mi 121g
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 352 dni Przeczytanych tematów 754
czy lepiej zainwestować w gainer? czym to się różni od białka?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4735 Napisanych postów 133527 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 734846
jak kierujesz sie 10 zsadami, to ciezko bedzie oszacowac czy mas zbraki bialka, czy ogolnie kalorii.
moze czas prjsc level UP i np liczyc chociaz kaloryke w ciagu doby?

gainer to kotlez z ziemniakami, a bialko to sam kotlet, tak upraszczajac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 352 dni Przeczytanych tematów 754
ogolnie to planuje jeść śniadanie: twaróg półtłusty z jabłkiem cynamon i naturalny wymiennie z sałatką z kurczaka i sos czosnkowy/ 2 posiłek worek ryżu kura/ obiad pewnie też ryż i kura/ kolacja jakiś omlet albo jajka (2-3)
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4735 Napisanych postów 133527 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 734846
przydaloby sie orientacyjnie zliczyc to chociaz raz i miec wiedze odnosnie makro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 352 dni Przeczytanych tematów 754
dobra, usiądę w domu i policze co i jak :D
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 669 Napisanych postów 34264 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 246527
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 493 Napisanych postów 6364 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 113486
j/w policz i będziesz wiedział imo gainer to słaby pomysł
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1292 Napisanych postów 43333 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 415288
Moim również , nie licząc pory bezpośrednio potreningowej to zbędna rzecz i można dużo lepiej kalorii dostarczyć

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny - redukcja

Następny temat

Początek

Dieta a Burger King? Dieta a Burger King? „Biała śmierć” i zabójca estetyki sylwetki? „Biała śmierć” i zabójca estetyki sylwetki? Kiedy robić przerwę w treningu? Kiedy robić przerwę w treningu? TOP6 kulturystycznych rywalizacji wszech czasów TOP6 kulturystycznych rywalizacji wszech czasów Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Trening zwiększający atrakcyjność kobiet Trening zwiększający atrakcyjność kobiet Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Trening w nocy, czy to ma sens? Trening w nocy, czy to ma sens?