logo
zamknij zamknij

pierwsza masa

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 511

0 5 0
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 233 dni Przeczytanych tematów 309
Cześć, przede mną pierwsza masa :) Chciałbym się poradzić o krete i białko. Czy warto taki zestaw zakupić? Jak to dawkować itp. Siłka 3 razy w tygodniu. Waga 67 kg i planuje coś dodać masy mięśniowej ;) Co do michy to raczej 10 zasad zdrowego żywienia i informacje zaczerpnięte z sfd.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Marian 87.
Ekspert
Szacuny 206 Napisanych postów 6073 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 213617
Kreatyna ok zwykle mono wystarczy, bialko to w zależności czy z miski dostarczasz tyle ile potrzebujesz wg wyliczeń kalorii
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 233 dni Przeczytanych tematów 309
właśnie myślałem nad mono. Jest jakaś różnica nad proszkiem czy tabletkami? Jakaś dobra kreatyna godna polecenia? białka wychodzi mi 121g
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 233 dni Przeczytanych tematów 309
czy lepiej zainwestować w gainer? czym to się różni od białka?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4238 Napisanych postów 130539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 606619
jak kierujesz sie 10 zsadami, to ciezko bedzie oszacowac czy mas zbraki bialka, czy ogolnie kalorii.
moze czas prjsc level UP i np liczyc chociaz kaloryke w ciagu doby?

gainer to kotlez z ziemniakami, a bialko to sam kotlet, tak upraszczajac
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 233 dni Przeczytanych tematów 309
ogolnie to planuje jeść śniadanie: twaróg półtłusty z jabłkiem cynamon i naturalny wymiennie z sałatką z kurczaka i sos czosnkowy/ 2 posiłek worek ryżu kura/ obiad pewnie też ryż i kura/ kolacja jakiś omlet albo jajka (2-3)
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4238 Napisanych postów 130539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 606619
przydaloby sie orientacyjnie zliczyc to chociaz raz i miec wiedze odnosnie makro
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 233 dni Przeczytanych tematów 309
dobra, usiądę w domu i policze co i jak :D
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 616 Napisanych postów 33689 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236460
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 475 Napisanych postów 6318 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 98582
j/w policz i będziesz wiedział imo gainer to słaby pomysł
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1153 Napisanych postów 41906 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 375976
Moim również , nie licząc pory bezpośrednio potreningowej to zbędna rzecz i można dużo lepiej kalorii dostarczyć

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny - redukcja

Następny temat

Początek

Co jeść przed treningiem?

Kortyzol i jego znaczenie dla sportowca

Sterydy anaboliczno-androgenne a podaż protein

Glikogen VS trening na czczo

Patrycja Zahorska dołączyła do Fenix Team!

Takiej nagrody jeszcze nie było!!!

Adrian Cyronek - ocena sylwetki

Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?