logo
zamknij zamknij

pierwsza masa

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 492

0 5 0
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 309
Cześć, przede mną pierwsza masa :) Chciałbym się poradzić o krete i białko. Czy warto taki zestaw zakupić? Jak to dawkować itp. Siłka 3 razy w tygodniu. Waga 67 kg i planuje coś dodać masy mięśniowej ;) Co do michy to raczej 10 zasad zdrowego żywienia i informacje zaczerpnięte z sfd.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Marian 87.
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 5875 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 179997
Kreatyna ok zwykle mono wystarczy, bialko to w zależności czy z miski dostarczasz tyle ile potrzebujesz wg wyliczeń kalorii
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 309
właśnie myślałem nad mono. Jest jakaś różnica nad proszkiem czy tabletkami? Jakaś dobra kreatyna godna polecenia? białka wychodzi mi 121g
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 309
czy lepiej zainwestować w gainer? czym to się różni od białka?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4024 Napisanych postów 129100 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 543167
jak kierujesz sie 10 zsadami, to ciezko bedzie oszacowac czy mas zbraki bialka, czy ogolnie kalorii.
moze czas prjsc level UP i np liczyc chociaz kaloryke w ciagu doby?

gainer to kotlez z ziemniakami, a bialko to sam kotlet, tak upraszczajac
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 309
ogolnie to planuje jeść śniadanie: twaróg półtłusty z jabłkiem cynamon i naturalny wymiennie z sałatką z kurczaka i sos czosnkowy/ 2 posiłek worek ryżu kura/ obiad pewnie też ryż i kura/ kolacja jakiś omlet albo jajka (2-3)
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4024 Napisanych postów 129100 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 543167
przydaloby sie orientacyjnie zliczyc to chociaz raz i miec wiedze odnosnie makro
napisał(a)
Wu94
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 309
dobra, usiądę w domu i policze co i jak :D
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 33354 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 231085
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 459 Napisanych postów 6255 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87507
j/w policz i będziesz wiedział imo gainer to słaby pomysł
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1048 Napisanych postów 41196 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366525
Moim również , nie licząc pory bezpośrednio potreningowej to zbędna rzecz i można dużo lepiej kalorii dostarczyć

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny - redukcja

Następny temat

Początek

Karol Małecki wyciska 80 kg hantle!!!

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie

Pas treningowy – używać czy nie?

WIELKI powrót Marty Banasik!

Ekspresowa "pizza" z ciecierzycy

Co dają spalacze tłuszczu?

Prosty sposób na dostarczenie wapnia i magnezu