SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pawel1235 - dziennik

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 53577

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Zaczynam nowy dziennik po ostatnich zmaganiach z ciężarami, które nie przyniosły spodziewanego rezultatu.
-------------------------------------------------------------------
Urodzony: 1987 r.
Start treningów: 02.2011 - nieprzerwanie do dziś
Aktualna waga: 71 kg (gdy zaczynałem treningi - 64 kg)
Wzrost: 174 cm
Staż na siłowni: 8 miesięcy (stan na dzień 08/10/2011)
Przeciwwskazania: brak.
Dieta: w trakcie poprawiania.
Cel: obecnie masa.
Budowa: szczupła z olbrzymią tendencją do tycia.
Motywacja: kolejne kg na sztandze i cm w obwodach.

Aktualne obwody luzem:
- przedramię - 27,5 cm
- biceps - 30,0 cm
- pas - 86,0 cm
- klatka - 93,0 cm
- udo - 56,5 cm
- łydka - 35,0 cm

Aktualne maksymalne ciężary w seriach:
- SQ - 8 x 85kg
- MC - 8 x 90kg
- WL - 8 x 52kg
- PushPress - 12 x 28kg
- Wiosło sztangą - 8 x 65kg
- Drążek nachwytem - 7 powt. ciężar ciała
- Dips - 12 powt. ciężar ciała

Jeśli chodzi o dietę obecnie rozkład na kg masy ciała wygląda mniej więcej tak:
- Białka - 2,0g
- Tłuszcze - 0,5g
- Węglowodany - 4,0g

Obecne założenie B/T/W w diecie:
- Białka - 3,0g
- Tłuszcze - 2,0g
- Węglowodany - 2,0g


Prawdopodobnie między 10-16 października zrobię przerwę od siłowni na opracowanie nowego treningu i diety.


Wyglądam tak jak poniżej. Zdjęcia robione 07.10.2011.







-------------------------------------------------------------------
MC z 2 września 2011, jakieś 75kg. MC zaczyna się od 30 sekundy.





Już wiem, że muszę na chwilę odkładać sztangę na podłogę. Przestanę też używać rękawiczek, bo przeszkadzają w MC powyżej 90kg (sztanga wyślizguje się z rąk.)


Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-10-08 20:02:25

brak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
siemano, życze powodzenia;)

ustal stały bilans bialka i tłusczy a nie taki rozrzut, do tego 0,5g/kg tłuszczu to mało strasznie;)

więc jak pisze, wszystko koło siebie i manipuluj tylko węglami:)

ps. trening weź gotowy jakiś;p
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Trochę źle się wyraziłem w pierwszym poście. Zmieniam bilans B/T/W na:
- Białka - 3,0g
- Tłuszcze - 2,0g
- Węglowodany - 2,0g
Będę pilnował, żeby tak wyglądał w rzeczywistości, bo poprzedni był porażką. Za dużo ww, a za mało tłuszczy.

Jeśli chodzi o trening, to ostanie 8 tyg. jechałem dzielonym z partią 2x/tydzień. Na początku było OK, ale potem efekty osłabły. Nie wiem czy nie wrócić do FBW lub zrobić Push&Pull. Dlatego najbliższy tydzień poświęcę na dobranie czegoś, co mi pomoże w budowaniu masy i na dopracowanie diety.

Dzięki, pozdrawiam :)
-----------------------------------------------------------------
Ostatnio trenowałem takim planem:
A:
- WL
- WL Skos Dodatni Dantlami
- Bramka
- Push&Press
- Wznosy Przód/Bok SS
- Dips

B:
- SQ
- Drążek Nachwytem
- Wiosło Sztangą
- MC
- Biceps sztangą

-----------------------------------------------------------------
Pierwszy pomysł na nowy plan jest taki, by wrócić do trzydniowego tygodnia treningowego, ale zostać przy dwóch zestawach:

A:
- SQ
- Drążek Nachwytem
- Push&Press
- Biceps
- Łydki

B:
- MC
- WL Skos Dodatni
- Wiosło sztangą
- Triceps (dips/francuz)
- Brzuch


Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-10-08 21:39:53

brak

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Drugi pomysł na plan to też 3 dni, ale w jednym bardziej pracujemy nad plecami, a w kolejnym nad klatką, czyli moimi dwoma priorytetami.

A:
- SQ
- Drążek Nachwytem
- Wiosło Sztangą
- WL Prosta
- Push&Press
- Dips

B:
- MC/RDL
- Wiosło Sztangą
- WL Prosta Wąsko
- WL Skos
- Push&Press
- Modlitewnik

---------------------------------------------------------------
Trzeci pomysł na plan to 4 dni. Dwa zestawy.

A (PONIEDZIAŁEK / CZWARTEK):
- WL Skos
- Push Press
- Wznosy Bokiem
- Dips
- Brzuch

B: (WTOREK / PIĄTEK)
- SQ (wtorek) / MC (piątek)
- Drążek nachwytem
- Wiosło (w podporze w piątek, bo był MC)
- Modlitewnik
- Face Pull

Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-10-08 22:15:42

brak

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16576 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 64214
na filmiku ladny suchar z ciebie

widze ze z tlusczami kombinujesz teraz ja tez jem podobnie cos 1,5g ale 6g wegla a nie 2 na tym masy nie zrobisz...

pzdr

Zmieniony przez - koles08 w dniu 2011-10-08 22:24:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Już nie taki suchar teraz. Odejmij sobie 7kg. To dopiero było "auschwitz".

"Masy nie zrobię", kurna to na niczym nie zrobię chyba, że wezmę się za koks.

Zdjęcia są aktualne. Patrz jaki jestem zalany tłuszczem z brakiem efektów przez dłuższy czas.

Obecna ilość węgli w diecie = tłuszcz powoli przyrasta, masa mięśniowa nie rośnie.
Więcej węgli w diecie= więcej tłuszczu.
Więcej tłuszczu w diecie, a mniej węgli = ??? to się okaże.

Jakoś każdy na forum znajduje sposób dla siebie na rozwój, a ja za chvja nie mogę.

Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-10-08 22:56:54

brak

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16576 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 64214
hojowo jesz temu cie zalewa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Eh... może... Co masz na myśli?

brak

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 13969 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 101452
Moment...
2g wegli na kgmc to mala wartosc - zgoda, lecz nalezy brac pod uwage ze jest to WARTOSC POCZATKOWA, wraz ze stazem w planie bedzie stopniowo dodawal wegli i obserwowal swoje cialo i swoj organizm, nie sztuka jest walnac 6g wegli z miejsca i sie zalac...sztuka jest dobrac taka wartosc wegli, by byla w pelni optymalna dla rozwoju przy jednoczesnym minimalnym wzroscie tkanki tluszczowej.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
Dokładnie j/w.


Progresujemy z cięzarami = progresja z kaloriami.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
co do treningu, jak juz ukladasz, to uloz w kolejnosci dynamiczne>wielostawowe>izolacje



Zmieniony przez - Boksero w dniu 2011-10-09 12:03:54
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na rzezbe Dieta Plan

Następny temat

Hantle 2x8kg

Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW! Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW! Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol 6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem