SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

płatki + ser chudy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 824

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1606
co myślicie o włączeniu do dietki na jakiś czas (kwestia kryzysu finansowego) płatków owsianych i 100 g sera chudego, twarogowego, w posiłkach jako śniadanie i przed treningowy no i jakaś znośna surówka:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17596
na sniadanie i przedtreningowo twaróg sie nie bardzo nadaje bo zawiera wolnowchlanialne bialko.płatki jak najardziej.

Zmieniony przez - Majbah w dniu 2008-10-27 14:45:12
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4524 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33482
Skoro nie mozesz inaczej to moze byc.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16600 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 65207
pewnie że bedzie
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1924 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22174
na śniadanie białko schodzi na "drugi plan". ważniejsze są węgle aby jak najszybciej przerwać nocny katabolizm i dostarczyć mięśniom energii, także śmiało możesz jeść przez jakiś czas ten twaróg.
pzdr.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1606
Rano nie ma problemu z białkiem po nocy, bo posilam się glutaminką:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan diety redukcyjnej

Następny temat

Suplementacja diety - witaminy

6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona