SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

opinia mile widziana

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 638

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 156 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4103
No więc tak. Prosilbym o opinie na temat mojego planu redukcyjnego.
Chciałbym zrzucić z 10-12 kg. Nie interesuje mnie budowanie m/m, więc nie przesadzalem z białkiem. Chciałbym zrzucic troche z okolic brody (dwie ), oponke, sporo też nagromadziło się na klatce, powodując lipomastię (efekt wentylów od stara, mam nadzieje, ze uda mi sie to zwalczyć).

to na początek
Dieta

Śniadanie: płatki owsiane z mlekiem, do tego białka z 2-3 kurzych jaj.

II Śniadanie: W szkole sobie jem 2 kanapki z serem i szynką, do tego jakiś ogóreczek, sałata, papryka.

Obiad: Ok 15.00 zjadam sobie 200g kury gotowanej i 50g ryżu

Podwieczorek: Jakiś ser biały z łyżeczką dżemu, albo szczypiorkiem - 250g

Kolacja: lufa białka konkretnie 30g

no to teraz Trening

Trenuje 7 dni w tygodniu. 4 razy w tygodniu trening siłowy podzielony na dwie części, 3 razy w tygodniu rozciąganie dynamiczne. Zaraz po w/wymienionych 60minut jazdy na rowerku stacjonarnym (poziom 5/8) tak, ze po treningu mokry cały jestem ja, ręcznik do twarzy i ewentualna garderoba, którą na sobie mam
Jak zrobi się cieplej planuje zamiast rowerka jakieś dłuższe dystansowo biegi wprowadzić.

Ogólnie nie jem słodkiego, cukier ograniczam do 1 łyżczeki dziennie do porannej herbatki, dużo wody mineralnej, po posiłkach jestem zaspokojony, ale nie syty. Staram się jadać co około 3h. Metabolizm się poprawia (co sugeruje układ pokarmowy, a w szczególności jego niższe części ) Przed treningiem biorę 2 caps Clenburexinu, mysle, zeby l-karnityne rano jeszcze dorzucić.

Informacje o mnie niżej.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 79

Wzrost: 180

Obwód klatki: a to nie wiem

Obwód ramienia: 36/7

Obwód talii: 90

Obwód uda: 59

Obwód łydki: 38

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20 bedzie jak byk

Aktywność w ciągu dnia: to wyżej pisałem.

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: rower, rozciąganie, trening siłowy w domowych warunkach, obecnie przerwa w tajskim.

Odżywianie: jadłem rzadko, a dużo. Nie lubie malo rzeczy. W zasadzie nic mi teraz do głowy nie przychodzi.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: miód, w zasadzie to wszystko

Stan zdrowia: astma oskrzelowa, ale chyba przeszła %))

Preferowane formy aktywności fizycznej: Co trzeba, to się zrobi.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: L-karnityna (troche działała), TSE (gówno tak naprawde) i teraz clenburexin. Kiedyś kreta olimpu, cała masa białek. Cały czas witaminy olimpu.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jak najbardziej

Stosowane wcześniej diety: jakies tam 2gb/4gww/0,5gt

Zmieniony przez - Dreando w dniu 2010-01-13 20:18:49
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44544 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Na drugie śniadanie ugotuj/upiecz kawałek kurczaka, to dużo lepsze rozwiązanie niż szynka i ser. Poza tym zupełnie olałeś zdrowe tłuszcze.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 156 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4103
tylko nie wiem w jaki sposob te zdrowe tłuszcze, oliwa mnie odrzuca, już sam jej widok.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 877 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13668
Powinieneś się przemóc do spożywania Oliwy, bardzo cenne źródło zdrowych tłuszczy. Poza tym zdrowe tłuszcze nie ograniczają się tylko do Oliwy, w podpisie Moralesa znajdziesz wszystko.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

a6w - Porblem.

Następny temat

dieta jakie błedy???